Glutar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei, har hat store problemer med Blue Screen i det siste... har nå prøvd å reinstallere Windows 2 ganger, skiftet ut lyd drivere og skjermkort drivere men ingen ting hjelper... Problemet: Jeg får blue screen ofte når PC-en jobber mye med noe, veldig ofte når jeg spiller spill, det kommer opp at det er noe galt med maskinvare... vis jeg prøver å skifte på oppløsningen i ett spill eller noen andre Video instillinger får jeg også Blue Screen bare at det ikek står noe der...bare mange hvite streker. Har også hat problemer med at Window henger seg opp sån at alt funker fint i 4sec så stopper alt i 1sec sån fortsetter det og plutselig får jeg Blue screen... skjer også ofte når jeg spiller spill. Får også opp en feilmelding inneimellom FØR windows XP begynner å loade: Intel UNDI PXE-2.0(Build 082= Copyright© 1997-2000 Intel coroption For realtek RTL 8139(x)/8130/810x Fast Ethernet Controller v2.13(020324) PXE-E61:Media test failure, check cable PXE-MOF: Exiting PXE ROME hjelp, takker for svar... Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror din ram er defekt. Jeg hadde samme problemet for ca 1 år tilbake, byttet ram og alt funket fint. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg tror din ram er defekt. Jeg hadde samme problemet for ca 1 år tilbake, byttet ram og alt funket fint. aw, dette er en bærbar PC, vet ikke hvor lett det er å få deler Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det kan jo hende at produsenten erstatter dette? Når min ram røyk erstattet komplett modulen uten å nøle. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det kan jo hende at produsenten erstatter dette? Når min ram røyk erstattet komplett modulen uten å nøle. hmmm, finnes det noen programmer som kan sjekke om RAMen er OK? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Google it Endret 14. oktober 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ha kjørt Memory tester nå og får ingen error... Fortsatt åpen for forslag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå