Gå til innhold

Problemer med installering av drivere

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop formatert PC-en og installert windows xp på nytt. Driverne til min Acer Aspire 1640Z har jeg lastet ned fra nettet, og skulle bare være å installere. PC-en vil det riktignok annerledes. Det virker som om InstallShield'en ikke er installert eller noe. Når jeg prøver å kjøre installasjonsfilene, får jeg bare opp ett lite DOS vindu som blinker fort også skjer det ingenting mer.

Noen som har vært borti noe lignende? trenger hjelp her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syar2003: Bare såvidt du vet det så trenger man IKKE å kjøre Windows Update FØR man installerer drivere. Så jeg tror ikke problemet er at han må kjøre Windows Update først nei.

Hva som er problemet vet jeg ikke, men skjer det på hver driver? Hvordan er Windows installert? Kan jo være noe galt med CD`en. Er det Integrert Service Pack 2 på CD`en?

Eneste jeg kan tenke meg som KANSKJE kan være problemet er at Windows Installer ikke er installert, men siden at du allikevel har installert alle oppdateringer så skal heller ikke det være noe problem, så problemet ligger nok enten i Windows XP installasjonen din noe som kan ha noe med CD`en å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...