Kazooo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har nettop formatert PC-en og installert windows xp på nytt. Driverne til min Acer Aspire 1640Z har jeg lastet ned fra nettet, og skulle bare være å installere. PC-en vil det riktignok annerledes. Det virker som om InstallShield'en ikke er installert eller noe. Når jeg prøver å kjøre installasjonsfilene, får jeg bare opp ett lite DOS vindu som blinker fort også skjer det ingenting mer. Noen som har vært borti noe lignende? trenger hjelp her! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjør windows update først - hold på helt til WU ikke tilbyr noe lengre. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Og det var rundt 100 oppdateringer om du har XP med SP2. Installerte windows på ny maskin i går. Endret 14. oktober 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har kjørt Windows Update, var 83 filer trur jeg. Får fortsatt ikke installlert setup filene da.. hva kan det være da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 syar2003: Bare såvidt du vet det så trenger man IKKE å kjøre Windows Update FØR man installerer drivere. Så jeg tror ikke problemet er at han må kjøre Windows Update først nei. Hva som er problemet vet jeg ikke, men skjer det på hver driver? Hvordan er Windows installert? Kan jo være noe galt med CD`en. Er det Integrert Service Pack 2 på CD`en? Eneste jeg kan tenke meg som KANSKJE kan være problemet er at Windows Installer ikke er installert, men siden at du allikevel har installert alle oppdateringer så skal heller ikke det være noe problem, så problemet ligger nok enten i Windows XP installasjonen din noe som kan ha noe med CD`en å gjøre. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Windows Installer 3.0 , Visual Studio 2005 , Dot.NET 2.0 ,Dot.NET 3.0 - osv får man fra Windows Update . Samt sikkerhets oppdateringer for disse . Derfor forslaget . Bruk drivere herfra: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_1640z.html Installer chipset driver først - reboot . Endret 16. oktober 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå