Kallileo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 jeg hadde fravær i 10. Det var noen timer med tannlege og oppkast sjuke.. + et par dager (prøveskulk...).. Men det ble aldri ført opp. Ikke annmerkningene mine heller... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har vært syk en dag.. Det må da være lov og bli syk 1 gang i året uten at man skal skytes? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har vært syk en dag.. Det må da være lov og bli syk 1 gang i året uten at man skal skytes? Finnes to typer fravær. Dokumentert fravær og udokumentert fravær. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her går det unna . Skal prøve å holde den på 0t, hadde det i hele 10.klasse. Men fortsatt glad over at jeg har holdt meg, school is important , enige? Si meg, står der ikke en svær svart strek der? Haldagsfraver jo.. Endret 29. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har vært syk en dag.. Det må da være lov og bli syk 1 gang i året uten at man skal skytes? Finnes to typer fravær. Dokumentert fravær og udokumentert fravær. Men på videregående registrer man selv, så skulker man kan man bare skrive på nettet (fronter - skolens side) at man var syk så blir det gyldig!) 1 dag er da selvfølgelig veldig bra.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har vært syk en dag.. Det må da være lov og bli syk 1 gang i året uten at man skal skytes? Finnes to typer fravær. Dokumentert fravær og udokumentert fravær. Men på videregående registrer man selv, så skulker man kan man bare skrive på nettet (fronter - skolens side) at man var syk så blir det gyldig!) 1 dag er da selvfølgelig veldig bra.. Ja, en del skoler har det sånn at man kan administrere fravær selv, men i de aller fleste tilfeller skal kontaktlærer holde orden på sånt (til slutt før fraværsrapporten sendes i hvert fall). Er virkelig Fronter slik? På skolen min bruker vi noe som heter "Itslearning", og her på skolen har vi det slik at er man borte, så får man fravær. Kommer man med en legeerklæring, kjøretimekort, etc., så får man legge dette ved vitnemålet sitt senere så man får dokumentert fraværet sitt. Det er jo ikke noe galt i å være syk, alle kan jo bli det av og til. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her går det unna . Skal prøve å holde den på 0t, hadde det i hele 10.klasse. Men fortsatt glad over at jeg har holdt meg, school is important , enige? Si meg, står der ikke en svær svart strek der? Haldagsfraver jo.. Se på den svarte, i den svarte ruta er det en I som betyr ikke tellende fravær. Hadde helligdagsfeiring den dagen . Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var på skolenett og skjekket i dag! - 0 fravær, 2 annmerkninger. Hittil i år Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 0t fravær ja, ikke dårlig Lå på det nivået sjøl på ungdomsskolen. VGS er en annen historie ^^ Eneste dokument jeg fant var fra grunnkurset: 8 dager og 40t. Det var tider det Grunnen til at jeg ikke finner papirer for de 2 neste årene var vel at jeg snudde litt på fraværet til 2 sifret i dager og Men altså. Denne og andre tråder om skole og slik får meg til å tenke tilbake. Savner skolen litt ^^ Faktis vurdert å ta det opp igjen(mangler siste året på allmenn ). Men tanken på at jeg da blir nesten 10 år eldre enn resten av elevene er litt...Finner ikke helt ord for det Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, en del skoler har det sånn at man kan administrere fravær selv, men i de aller fleste tilfeller skal kontaktlærer holde orden på sånt (til slutt før fraværsrapporten sendes i hvert fall). Er virkelig Fronter slik? På skolen min bruker vi noe som heter "Itslearning", og her på skolen har vi det slik at er man borte, så får man fravær. Kommer man med en legeerklæring, kjøretimekort, etc., så får man legge dette ved vitnemålet sitt senere så man får dokumentert fraværet sitt. Det er jo ikke noe galt i å være syk, alle kan jo bli det av og til.Samme her. Vi fører fraværet inn på et ark, så legger lærerne det inn på skolearena (it'sl i fjor). Legeerklæring og kjøretimekort må legges ved vitnemålet hos oss også. Har så langt 0t fravær i år, satser på å ha minimalt med fravær. Husker ikke hva jeg hadde i fjor, men jeg mener det var én dag og noen timer. Hos oss blir timene regnet om til dager, da. Høres litt bedre ut å ha vært borte f.eks. to dager, enn å ha vært borte seksten enkelttimer. Går andre året på vgs, forresten. Hurra for lite fravær Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg går i 10. og har vel ca 5 dager og 5 timer fravær hittlil i år, det meste er ugyldig. Har i tillegg ca 15 anmerkingenr . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 VG1 totalt = 15 dager 45 timer Hittils i år = 3 dager, 3 timer. Looking good Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde 0timer fravær på VK1 , VK2 også et nytt VK1 etterpå... Eller når jeg tenker etter hadde jeg 1dag og 2timer på 3år. Hvor begge kom 2dager etter hverandre, nytt sted å bo og brukte mobilen som klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå