Gå til innhold

0t fravær! - Rai rai!

Lakrits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ei som har vært på skolen bare tre dager i år, og hu har ikke mer enn halvparten av det fraværet hun egentlig skal ha. Urettferdig..

Ta igjen, få fram dine rettigheter ;) Si at du bør også mindre fravær enn du egentlig har, hvis du har noe. Hvis du har null, som meg, så bare drit i det.

Lenke til kommentar
Har ei som har vært på skolen bare tre dager i år, og hu har ikke mer enn halvparten av det fraværet hun egentlig skal ha. Urettferdig..

Ta igjen, få fram dine rettigheter ;) Si at du bør også mindre fravær enn du egentlig har, hvis du har noe. Hvis du har null, som meg, så bare drit i det.

Har null jeg også, men synes fortsatt det bryter prinsippene så det holder. ;) Jaja.

Lenke til kommentar

Gratulerer! :D

Jeg har masse fravær.

Gir totalt faen i skolen, går VGS 1 studiespesialisering. Aldri gjort lekser eller skolearbeid i år, bare når vi har gruppearbeid for å ikke ødelegge for andre.

Har masse venner der, det er derfor jeg i det hele tatt gidder å dra dit.

Jeg prøver å leve livet mens man enda kan. :)

Framtid er bullshit.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg har masse fravær.

Gir totalt faen i skolen, går VGS 1 studiespesialisering. Aldri gjort lekser eller skolearbeid i år, bare når vi har gruppearbeid for å ikke ødelegge for andre.

Framtid er bullshit.

Du er kul.

Lenke til kommentar

Jeg har masse fravær.

Har masse venner der, det er derfor jeg i det hele tatt gidder å dra dit.

Framtid er bullshit.

Framtida di er ikkje bullshit, framtida di er på Spar eller Rema 1000.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ei jente som går i klassen min har prestert å møtt opp 4 dagar på skulen i år. Til tross for at ho allereie har fullført 2 år VGS. Taper.

Heldig for hun da.
Hva blir det av slike? Som skulker hele skole året liksom cry.gif
Ender de opp på Macer`r eller havner de på sosial?

Så de som ikke fullfører skolen begynner å bruke mac? Var da også et argument...
Lenke til kommentar
Ei jente som går i klassen min har prestert å møtt opp 4 dagar på skulen i år. Til tross for at ho allereie har fullført 2 år VGS. Taper.

Gode holdninger på gang. Vet du årsaken til fraværet? Eller har du bare trukket konklusjonen om at hun er lat osv og kaller henne taper på det grunnlaget?

Feil tråd å ta det opp i kanskje, men mye gjennomgang av folk her, så quoter raskt noe.

Når man har en dokumentert kronisk sykdom, kan man

være borte 14 dager pr. skoleår uten at det skal føres som

fravær på vitnemålet.

F,eks migrene som det var i mitt tilfelle, kjekt å ha 0 dager på vitnemål, selv om du var borte 10-12 dager i året.

Og gratulere til trådstarter, lite fravær viser i allefall at du gidder å møte opp til en evt arbeidsgiver, teller faktisk mer enn mange tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...