Gå til innhold

Info om Intel 45nm


Intern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nais, den har jeg tenkt å kjøpe. Blei så evi skuffa da jeg fant ut at Asus striker extreme ikke støtta 45-nm 4 kjerner men den støtter45-nm 2 kjerner da. Hva blir prisen på E8500, kommer til øst asia 20 januar? Da er den vel i norge i februar eller noe :p

 

Jeg har ikke peiling på prosessorer, skjermkort er min ting, men er E8500 lett å klokke til litt høyere frekvens enn 3.16 GHz??

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det kommer noen billige 45nm dobbeltkjerner med 1066 FSB?

 

Med tanke på at 2000FSB er innen rekkevidde på noen hovedkort så tenker jeg at en billig prosessor med 1066FSB kan bli en skikkelig overklokkingskonge.

 

Hvis ikke så satser jeg på Celeron E1200 (65nm dobbeltkjerne med 800 FSB) og prøver å overklokke den 100%. 1600FSB er jo fult overkommelig og det samme er nok 3,2 GHz.

Lenke til kommentar
Ja, den burde være veldig lett å klokke også. HW.no fikk jo sin Quad Penryn godt over 4 ghz med luft. Men testene de kjørte den med var på 4ghz iom at det var det mest stabile. :)

Var det samme stepping som bildet over eller var det en ES? Husk at ES ofte klokker bedre.

Det var en ES ;), men en tidlig ES så vidt jeg vet. Er jo noen på forumet her som har fått set QX9650 *misunne*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...