Gå til innhold

Info om Intel 45nm


Intern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ved flere anledninger bestillt varer og fått ordren bekreftet for så å få en epost en dag og to senere hvor de kansellerer ordren pga. at nettbutikken har vist feil pris.

Det er mulig jeg burde forstått dette selv ved den ene anledningen da prisdifferansen til andre leverandører var relativt stor, men det har langt ifra vært så tydelig de to andre gangene og det hele "lukter" av rot og tilfeldigheter.

Har tidligere opplevd liknende ting hos andre leverandører, men der har ting alltid blitt ordnet opp i på en eller annen måte.

Mitt råd; bruk heller noen andre, så slipper du irritasjon og ikke minst så mister du ikke tid om det haster å få ting i hus.

 

Kilde: fra brukererfaringer med direkteshop.no

 

Med andre ord kommer en ikke til å få cpu'en til denne prisen.

Lenke til kommentar
Har ved flere anledninger bestillt varer og fått ordren bekreftet for så å få en epost en dag og to senere hvor de kansellerer ordren pga. at nettbutikken har vist feil pris.

Det er mulig jeg burde forstått dette selv ved den ene anledningen da prisdifferansen til andre leverandører var relativt stor, men det har langt ifra vært så tydelig de to andre gangene og det hele "lukter" av rot og tilfeldigheter.

Har tidligere opplevd liknende ting hos andre leverandører, men der har ting alltid blitt ordnet opp i på en eller annen måte.

Mitt råd; bruk heller noen andre, så slipper du irritasjon og ikke minst så mister du ikke tid om det haster å få ting i hus.

 

Kilde: fra brukererfaringer med direkteshop.no

 

Med andre ord kommer en ikke til å få cpu'en til denne prisen.

 

Hmm.. spørsmålet er jo om de har lov til det. Noen som er flink på lover og regler?

Lenke til kommentar
Det skal vel heller stå 2599,- tenker jeg.... :wee:

 

Dere kan være sikker på at dersom dere vil ha varen må dere betale full pris for den, eller så kan dere bare godta at de kanselerer orderen :(

 

Blir vel snakk om en stk possitiv omtale om DS, eller en negativ omtale om DS :p

 

Kommer ann på om varen kommer til lav pris eller ikkje :D

Lenke til kommentar
Det skal vel heller stå 2599,- tenker jeg.... :wee:

 

Dere kan være sikker på at dersom dere vil ha varen må dere betale full pris for den, eller så kan dere bare godta at de kanselerer orderen :(

 

Blir vel snakk om en stk possitiv omtale om DS, eller en negativ omtale om DS :p

 

Kommer ann på om varen kommer til lav pris eller ikkje :D

 

Hehe.. Ja om DS leser dette : ADVARSEL sletting av ordre vil føre til flere stk negativ omtale. Ved levering veldig bra omtale!

Lenke til kommentar

DS er neppe dumsnille. Hadde en person bestilt så ville det kanskje sluppet gjennom den manuelle kontrollen av ordrene. Når det blir et ras av personer som skal bestille et par stk til seg selv, en til mor og en til far og en til bitte lille bror og en til den som fisken dro så sier det seg selv at det vil bli oppdaget og stoppet. Meget god omtale som dumsnill er neppe verd hundrevis av ordrer de taper 2000 kr på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...