korp Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva med en Q9450 til kr. 599 ?? 5 stk på lager!! http://direkteshop.no/index.php?page=shop....rt&Itemid=1 Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 wtf? må ha skjedd en feil eller noe... Jeg er blakk + har q6600, men kjøp de som har penger! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Skulle til å bestille nå, men tør ikke å bestille slikt uten oppkrav... Typisk at de endrer prisen i siste øyeblikk. Endret 13. februar 2008 av Intern Lenke til kommentar
Anv Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 mpx/xd har nå fått Q9450 i prislisten sin med antatt levering den 14de feb. Antatt levering spriker da voldsomt på disse modellene, fra nå og til mars/april. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg bestilte, endte på 727,- får se hva som skjer. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg bestilte også ROOOFL endte på 785kr. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mystisk billig da. Kan de la være å sende ut varer hvis man har betalt for den? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det vet jeg ikke. Men jeg skal faen ikke betale full pris for den. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Håper det går. Litt rart de har den på lager da ingen andre har. Har den vært i salg? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hehehehhheh det der er bare nødt til å være en feil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 De har vist rettet det nå på både MPX og XD. De har nå satt prisen på Q9450 til henholdsvis 2574 kr (25.2) og 2362 kr (14.2). Jeg regner med dere ikke får innvilget ordren. (Ingen ordrebekreftelse, men en beklagelse på epost) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har ved flere anledninger bestillt varer og fått ordren bekreftet for så å få en epost en dag og to senere hvor de kansellerer ordren pga. at nettbutikken har vist feil pris.Det er mulig jeg burde forstått dette selv ved den ene anledningen da prisdifferansen til andre leverandører var relativt stor, men det har langt ifra vært så tydelig de to andre gangene og det hele "lukter" av rot og tilfeldigheter. Har tidligere opplevd liknende ting hos andre leverandører, men der har ting alltid blitt ordnet opp i på en eller annen måte. Mitt råd; bruk heller noen andre, så slipper du irritasjon og ikke minst så mister du ikke tid om det haster å få ting i hus. Kilde: fra brukererfaringer med direkteshop.no Med andre ord kommer en ikke til å få cpu'en til denne prisen. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har ved flere anledninger bestillt varer og fått ordren bekreftet for så å få en epost en dag og to senere hvor de kansellerer ordren pga. at nettbutikken har vist feil pris.Det er mulig jeg burde forstått dette selv ved den ene anledningen da prisdifferansen til andre leverandører var relativt stor, men det har langt ifra vært så tydelig de to andre gangene og det hele "lukter" av rot og tilfeldigheter. Har tidligere opplevd liknende ting hos andre leverandører, men der har ting alltid blitt ordnet opp i på en eller annen måte. Mitt råd; bruk heller noen andre, så slipper du irritasjon og ikke minst så mister du ikke tid om det haster å få ting i hus. Kilde: fra brukererfaringer med direkteshop.no Med andre ord kommer en ikke til å få cpu'en til denne prisen. Hmm.. spørsmålet er jo om de har lov til det. Noen som er flink på lover og regler? Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jepp. Står på siden deres at de tar forbehold om skriveleifer. Tolker det dithen at de kan kansellere ordre ved skrivefeil fra deres side, inkludert "skrivefeil" på priser. Endret 13. februar 2008 av Blodkjeft Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jepp, dessuten er differansen så stor. Hadde det vært snakk om en 50-lapp eller noe kan det være de måtte levert i følge norsk lov. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Takk for at du handler med oss! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det skal vel heller stå 2599,- tenker jeg.... Dere kan være sikker på at dersom dere vil ha varen må dere betale full pris for den, eller så kan dere bare godta at de kanselerer orderen EDIT: Ble "litt" sen. Hadde ikke oppdatert siden på en stund. Endret 13. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det skal vel heller stå 2599,- tenker jeg.... Dere kan være sikker på at dersom dere vil ha varen må dere betale full pris for den, eller så kan dere bare godta at de kanselerer orderen Blir vel snakk om en stk possitiv omtale om DS, eller en negativ omtale om DS Kommer ann på om varen kommer til lav pris eller ikkje Lenke til kommentar
anordne Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det skal vel heller stå 2599,- tenker jeg.... Dere kan være sikker på at dersom dere vil ha varen må dere betale full pris for den, eller så kan dere bare godta at de kanselerer orderen Blir vel snakk om en stk possitiv omtale om DS, eller en negativ omtale om DS Kommer ann på om varen kommer til lav pris eller ikkje Hehe.. Ja om DS leser dette : ADVARSEL sletting av ordre vil føre til flere stk negativ omtale. Ved levering veldig bra omtale! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 DS er neppe dumsnille. Hadde en person bestilt så ville det kanskje sluppet gjennom den manuelle kontrollen av ordrene. Når det blir et ras av personer som skal bestille et par stk til seg selv, en til mor og en til far og en til bitte lille bror og en til den som fisken dro så sier det seg selv at det vil bli oppdaget og stoppet. Meget god omtale som dumsnill er neppe verd hundrevis av ordrer de taper 2000 kr på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå