Gå til innhold

Info om Intel 45nm

Intern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg endelig E8400 til å virke på 680i. Måtte flashe fra diskett fra med bios-updaten som ligger i bios. Og bytte minnet litt frem og tilbake. På tide å klokke litt :- )

Var innom datakjeden i Trondheim i går, og de har E8400 i hyllene der.

Endret av hifiking
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Uten om 3sli og ubrukelig 2.0 standard på pice så er 780 en 45nm oppdatering fra 680 , kall det en 45nm patch før 790 kommer med full oppgradering.

En får Tri-SLI på 680i også...

Lenke til kommentar

Og ddr2 får vi håpe :shrug:

Og en ny NB (780 har 680 nb) + at pci-e chippen kommer inn i NB og ikke egen ship(nForce 200).

SB på 780 er en nForce 570 SLI brikke, litt av et hovedkort, ser ut som en nødløsning før 790

Endret av War
Lenke til kommentar

Nå har blitt fristet til å ta en tur til Digital Impuls imorgm. Men det er så furusterende at det er ingen brukbar X48-kort er på markedet ennå. Jeg går og venter på Asus Rampage.

Jeg har ikke følgt med 790i SLI-lanseringen, vet noen når de er forventet i markedet?

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Nå har blitt fristet til å ta en tur til Digital Impuls imorgm. Men det er så furusterende at det er ingen brukbar X48-kort er på markedet ennå. Jeg går og venter på Asus Rampage.

Jeg har ikke følgt med 790i SLI-lanseringen, vet noen når de er forventet i markedet?

De ble visst utsatt til Mars.

Takk for svaret. :)

Denne forsinkelsen høres rimilig ut. Jeg tror at nVida fikk gode lekser forrige gang, ved lansering av 680i-SLI, Intell gjore noe lurerie i siste liten uten å informere nVida. Jeg tror de venter til å se Intel-produktet før de lanserer noe.

Jeg har en mistanke at nVida kommer til å lansere både 790i-SLI og 9800-serien like etter Q9450 kommer til markedet.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...