Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Se det dama kommer over til uka, kan noen gi meg no tips åssen jeg skal få henne med i senga? jeg vill ikke miste denne kjangsen... er alene hjemme for 2 uker 1 uke igjenn nå da, men jeg vill gjøre det før mamma kommer hjem så jeg ikke trenger å bekymre meg over det. Noen tips?? Endret 14. oktober 2007 av Stakan1 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Altså, jeg må bare spørre. Vil ho ha sex med deg da? For du kan jo ikke akkurat tvinge henne Men hvis ho da vil er det jo bare å gå sakte frem med kyssing, berøring osv... Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det vet jeg ikke, men seff kan jeg ikke tvinge henne. Trenger bare noen ekstra tips får å heve kjangsen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor lenge har dere vært sammen da? Og alder? Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg er ikke noe pervers fyr som løper rundt å puler på alt jeg ser, jeg elsker henne å vill bare vise det til henne 16 begge to, 2 månder kanjse Endret 14. oktober 2007 av Stakan1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Flyttes til samlivsforumet. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis du elsker henne, så ville jeg heller ordnet en skikkelig romantisk middag. Det er forsåvidt noe som pleier å få fart på sakene Men hvis dere er begge jomfruer, så må du gå forsiktig frem og ikke forvente for mye... Tror at det er viktig at dere stoler på hverandre slik at jenta tør å si stopp. Det er det viktig at du forteller henne også. Det er nok lettere å få henne til sengs hvis hun føler seg trygg... Men har du snakket med henne om å ha sex? Vet du hva hun synes om det? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tro det eller ei, men denne "dama" di er sannsynligvis like interessert i "sengekos" som deg. Ikke stress og mas mer med den saken. Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Stresser da ikke jeg, jo burde jeg ta henne med ut å så ta hu med hjem? Eller kan jeg ordne noe stearinlyst å bestille en pizza her? Jeg bor litt langt utti hutti ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Beste er vel om du ordner noe selv Men for all del, snakk om det først Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Oi da, det er pinelig det... da tror jeg jeg besvimer, hvordan skal jeg liksom snakke om det da? Kan noen pliz gi meg noen flere tips enn en romantisk middag, kyssing og berøring? Jeg hadde det planlagt fra før Endret 14. oktober 2007 av Stakan1 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vel, det er jo bare å spørre: Hvordan er tankene dine rundt sex og sånn? Du kan jo ikke ha sex med ho hvis du ikke klarer å snakke om det. Da er dere IKKE klare for å ha sex... Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Mh Okey, jeg får se hvordan det går da. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Adolf Skranker Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Plis slett dette emnet Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva med å rett og slett spørre henne? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva med å rett og slett spørre henne? "Skal vi ha sex" Jaja, kanskje det går Lenke til kommentar
Holten Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det funker faktisk på noen Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva med å rett og slett spørre henne? Ikke finn på å spørre. Du har ingenting å tjene på det, mens jeg kan liste opp 3-4 grunner til at det forkludrer ting. Sex er noe som "bare skal skje av seg selv". Skaff kondomer og sørg for at dere har et sted hvor hun er trygg på at dere ikke blir forstyrret. Romantisk middag med stearinlys osv. er ikke dumt heller.. Sett dere i sofaen for å kose litt, og la det utvikle seg derfra. Prøv å ikke gå for fort fram. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kos litt slik som Frank2004 sier. hvis ikke det kan du jo alltids RAEP! neida men, kos litt, lei en film eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Men du bør ikke på noe tidspunkt gjøre slik hun føler hun "må" ha sex med deg. Hun er nok fullt klar over situasjonen, og at det er en viss sjangse for at noe kommer til å skje, men siden du ikke vet hvordan hun føler om det, så bør du ta det litt med ro. Spør henne underveis om det er ok, og pass på at hun har det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg