DementedAlbino Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er dette mulig, så få over mine kontakter fra outlook til mobilen? Ganske greit om det går, så får jeg med både epost, gateadresse osv automatisk og slipper å føre dette inn på nytt. Vil gjerne kunne synkronisere kontaktene begge veier om det går. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bruk google og last ned "MyPhoneExplorer" Den synker SE (ikke P1i o.l.) med Outlook! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 bruk programvaren som fulgte med telefonen så går det så bra atte. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har myphoneexplorer, men hvordan får jeg den til å synce mot kontaktene i outlook? Greit den tar backup til pc osv, men de kommer jo ikke inn i outlook. Programvaren som fulgte med aner jeg ikke hvor er. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 det skal være mulig å laste ned programvaren du trenger fra SE sin hjemmeside. hvilken telefon har du? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har en w810i. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har nokia for tiden og ingen myphoneexplorer installert, men du må gå på instillinger og velge at du ikke skal synke med bare "MPE", da ka du velge outlook, outlook express o.l. neste gang du kjører multisynk bruker den da både outlook og MPE Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Se har laget PC Suite som du kan bruke for å synkronisere mobilen din med Outlook Endret 16. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Stemmer det også, men etter min mening er MyPhoneExplorer et mye bedre og mer brukervennlig program. Uansett har du hverfall flere muligheter her... Bruk det du selv foretrekker du, evt en kombinasjon! edit:leif Endret 16. oktober 2007 av _troffen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå