frowen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Heihei. Min far har fått PC-en fra jobben til å ha hjemme, og han er storfornøyd. Endelig en som funker sier han.. Problemet er at internetten (forbindelsen sansynligvis) faller ut. Altså, hvert andre - trejde minutt må man koble på manuelt igjen (trådløs tilkobling). Dette er veldig irriterende, spesielt da han bruker MIN PC siden han ikke får brukt sin Kan også nevne at min PC fungerer helt fint på samme nettverket! Hvis noen kan hjelpe hadde det vært kjempe fint! pc: HP Compaq NX5000, XP Pro Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan du nevne hva slags OS du bruker? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan du nevne hva slags OS du bruker? Kan du lese? Står XP Pro Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan du lese? Står XP Pro Hehehe sorry.. Kom just hjem fra Oslo, 5 timers buss tur. Har du prøvet å laste ned seneste driveren til nettverks kortet? Eventuelt prøv å rull driveren tilbake. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er vel antakelig drivere ja. Har et D-link USB kort, som det følger med noe RaLink software på. Hvis jeg ikke avslutter det ekstra software, hopper det støtt og stadig ut. Så prøv å gå i enhetsbehandling, og oppdatèr driveren. Til hjemmebruk, trenger man sjeldent den ekstra softwaren som ofte følger med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå