Cryflopp Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) hei, jeg er på jakt etter en ny mp3-spiller. hva får man mest for pengene nå fortiden ? er det rett tid å trø til på ? eller er det noen nye modeller rundt gjørnet så jeg bør vente på ? jeg vil ha endel plass , helst 30 gb eller mer det som lønner seg prismessig. har sett litt på denne: Creative Zen 30 GB. denne har vært på markedet veldig lenge da er den fremdeles noe å satse på ? vil ha mp3 spiller som kan ta avi filer og spille av slik man kan se serier og musikkvideoer på den hva anbefaler dere? Endret 14. oktober 2007 av Cryflopp Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Høres ut som om Creative Zen Vision :m er det beste valget for deg ja:) Har en slik selv og er ganske fornøyd. Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre. Ellers kan jeg også anbefale Cowon iAudio D2 8 GB Link denne kan utvides med minnekort. Den har også best lydkvalitet, lengst batterilevetid, og støtter nesten alle lydformater. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 hmm takker for rask svar ser ut som de ikke tar så mye inn av den creative zen lengre? de har tatt den vekk fra komplett ser jeg. er det noe nytt som kommer og tar over? og jeg skal tross alt drasse på dette og ha det i lommen hele dagen så spilleren bør ikke være så veldig stor, kjekt med stor skjerm da når man ser film osv men ikke alt for tungvindt å dra med seg på jobb ect. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 hmm takker for rask svar ser ut som de ikke tar så mye inn av den creative zen lengre? de har tatt den vekk fra komplett ser jeg. er det noe nytt som kommer og tar over? og jeg skal tross alt drasse på dette og ha det i lommen hele dagen så spilleren bør ikke være så veldig stor, kjekt med stor skjerm da når man ser film osv men ikke alt for tungvindt å dra med seg på jobb ect. hold styr på begrepene du snakker om zen vision m, ikke zen. zen er en ny flashbasert spiller som i bunn og grunn er oppfølgeren til zen vision m, selv om den har dårligere video support og mindre minne (16 GB maks, pluss SDHC kost selv om den funksjonen er nesten ubrukelig på den spilleren) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ville ikke kjøpt vision: m viss jeg var deg. Det er en gammel model og det finns mye bedre spillere til den prisen. Anbefaler att du leter litt inpå denne siden. De har veldig go peiling på PVP'er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Ville ikke kjøpt vision: m viss jeg var deg. Det er en gammel model og det finns mye bedre spillere til den prisen. Anbefaler att du leter litt inpå denne siden. De har veldig go peiling på PVP'er Haha, det var dagens. Cnet er DAPverdens klovner, alle dapsider gjør narr avdem, med god grunn. de er mer eller mindre en diger tv2 hjelper deg edit: forresten, PVP er plastrør... du mener PMP Endret 16. oktober 2007 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ville ikke kjøpt vision: m viss jeg var deg. Det er en gammel model og det finns mye bedre spillere til den prisen. Anbefaler att du leter litt inpå denne siden. De har veldig go peiling på PVP'er Haha, det var dagens. Cnet er DAPverdens klovner, alle dapsider gjør narr avdem, med god grunn. de er mer eller mindre en diger tv2 hjelper deg edit: forresten, PVP er plastrør... du mener PMP Vel, jeg synst det er en veldig info rik side med video og sånt . Har du noen bedre foresten? PVP = Portable video player. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ville ikke kjøpt vision: m viss jeg var deg. Det er en gammel model og det finns mye bedre spillere til den prisen. Anbefaler att du leter litt inpå denne siden. De har veldig go peiling på PVP'er Haha, det var dagens. Cnet er DAPverdens klovner, alle dapsider gjør narr avdem, med god grunn. de er mer eller mindre en diger tv2 hjelper deg edit: forresten, PVP er plastrør... du mener PMP Vel, jeg synst det er en veldig info rik side med video og sånt . Har du noen bedre foresten? PVP = Portable video player. Kalles PMP av den enkle grunn av at du har ikke kun videospillere, slik du har med lyd. Alle PMPer kan spille lyd, og vil vel tro alle kan vise bilder og... hence media, not video. Ellers kan man leke stort sett akkurat hvordan man vil med slike betegnelser, ingen som skjønner hva man snakker om om man sier man har ny PPV (portable photo viewer) anythingbutipod.com, dapreview.net og søstersider, pocketables.net, head-fi.org etc... bare ikke cnet hjelper deg Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kalles PMP av den enkle grunn av at du har ikke kun videospillere, slik du har med lyd. Alle PMPer kan spille lyd, og vil vel tro alle kan vise bilder og... hence media, not video. Ellers kan man leke stort sett akkurat hvordan man vil med slike betegnelser, ingen som skjønner hva man snakker om om man sier man har ny PPV (portable photo viewer) hmm, Cnet kaller det vertfall PVP. Men selv foretrekker jeg faktisk mest PMP. anythingbutipod.com, dapreview.net og søstersider, pocketables.net, head-fi.org etc... bare ikke cnet hjelper deg takker . Litt pussig dette da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kalles PMP av den enkle grunn av at du har ikke kun videospillere, slik du har med lyd. Alle PMPer kan spille lyd, og vil vel tro alle kan vise bilder og... hence media, not video. Ellers kan man leke stort sett akkurat hvordan man vil med slike betegnelser, ingen som skjønner hva man snakker om om man sier man har ny PPV (portable photo viewer) hmm, Cnet kaller det vertfall PVP. Men selv foretrekker jeg faktisk mest PMP. anythingbutipod.com, dapreview.net og søstersider, pocketables.net, head-fi.org etc... bare ikke cnet hjelper deg takker . Litt pussig dette da heh han har en tendens til å poste det meste, men det har kommet meg til gode et par ganger så At cnet kaller det PVP er egentløig ikke overraskende, som jeg sa, helt idiotisk cnet er bra for en ting, sjekke anmeldelser du ikke finner andre steder. men alltid se på dem sist, ikke først. mye busemekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå