Gå til innhold

ASP.NET (C#) og debugging

Anbefalte innlegg

Heisan folkens

Når jeg prøver å kjøre WEB sidene mine lokalt på utviklingsmaskinen så virker ikek debuggeren. Jeg får spørsmålet ved førstegangskjøring som sier jeg ikke kan debugge før jeg endrer i web.config, og trykker OK knappen som gjør endringen for meg. ALikevel vil ikke debuggeren kjøre. Det jeg legger merke til er at breakpoints skifter fra rød flekk til ring, noe som indikerer at filene ikek er tilgjengelige for debuggeren. Dette skjønner jeg ikke. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som er en gruppe som ikek eksisterer. I hvertfall ikke på min maskin

Har riktignok Norsk utgave, som alle andre dumminger har ;-) Tross dette er det altså ingen Debugger group der. For å forsikre meg om at du ikek tror jeg klarer oversette fra Norsk til engelsk, eller omvendt så skal jeg ramse opp gruppene hos meg, som er default:

Administratorer, Brukere, Brukere av eksternt skrivebord, Brukere av ytelseslogg, Brukere av Ytelsesmåler, DCOM brukere, gjester, Hendelseslogglesre, IIS_IUSR, Kryptografiske operatorer, Nettverkskonfigurasjonsoperatører, Priveligerte brukere, Replikator, Sikkerhetskopioperatører og tre MS SQL grupper

Flere gode forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...