cfx86 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva er "Lye" på norsk? Er det akkurat som plumbo? Hva er "Muratic Acid" på norsk? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Lye er det same som lut. Muriatic acid er saltsyre. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Lye er ikke det samme som Plumbo. Lye i den sammenhengen har så vidt jeg kan se disse navnene på norsk: Lut, natronlut, natriumhydroksid og NaOH. "Muratic Acid" er saltsyre, hydrogenklorid og HCl. For meg ser det produktet har akkurat samme funksjon som Plumbo. ( som er et produktnavn ) Lenke til kommentar
cfx86 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Så muratic acid er akkurat det samme som saltsyre? Hvor kan jeg kjøpe dette? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Apotek regner jeg med. Forresten finner du mye spennede lesestoff om du søker etter disse enhetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå