m_8 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Funker dette spillet bra? EDIT: kort og godt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei, spillet er ikke noe bra. Skal du ha et bilspill til Wii er vel Excite Truck det beste alternativet for tiden. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Nei, spillet er ikke noe bra. Skal du ha et bilspill til Wii er vel Excite Truck det beste alternativet for tiden. Er helt enig! Excite Truck er det beste bilspillet til Wii. Men NFS: Carbon og førstnevnte er ikke så like spill at man kan putte dem i HELT samme bås. For de som er spessielt interessert i Tuning, Street Racing, og "Car-Chasing" er uten tvil Need For Speed: Carbon det beste valget for Wii. Når det er sagt, så har det ikke så veldig mye konkurranse, da (GT Pro Series:p). Excite truck er et mye morsommere alternative. Herlig styring, men altfor kort. Endret 15. oktober 2007 av OnklCB_94 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Blir litt vanskelig å sammenligne Excite Truck og Carbon ja Men selv liker jeg helt klart Excite Truck best. Excite Truck er faktisk fortsatt en av de beste spillene til Wii etter min mening. Men nå som det kommer så mange andre gode spill fremover mot jul skal det nok få HARD konkuranse. Men uansett, Excite Truck er best etter min mening, når det gjelder racing spill Lenke til kommentar
virulence Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke spilt NFS: Carbon, men har Excite Truck og kan anbefale det. Fartsfylt moro til de grader, og jeg er egentlig langt fra noen ihuga bilspill-entusiast. Eneste negative jeg kan sette fingeren på med Excite Truck er at det er litt kort, som nevnt ovenfor, pluss en litt tynn Multiplayer-modus. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg