Gibson Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Da jeg nettopp gikk inn på hw.no forumet, var signaturen min forandret og jeg hadde mistet ca. 10 meldinger. Hva har skjedd og hvor har postene mine tatt veien!? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Les på forsiden du. Mistet 100 poster selv, men hvem bryr seg om det egentlig ? Ikke akkurat derfor man poster på forumet.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har du ikke fått det med deg? Skjekk forsiden til HW, eller her. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Haha! Jeg var først :wink: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Les på forsiden du. Mistet 100 poster selv, men hvem bryr seg om det egentlig ? Ikke akkurat derfor man poster på forumet.. Det er nok det for mange. Særlig de som poster mye i søppel.... Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Les på forsiden du. Mistet 100 poster selv, men hvem bryr seg om det egentlig ? Ikke akkurat derfor man poster på forumet.. Dersom du har mistet 100 poster uten å bry deg om det, burde du kanskje revurdere hvor interssant/viktig/meningsfylt det du skriver er...? Seriøst; Jeg tviler på om det var post-counteren tråd-starteren var bekymret for... at du umiddelbart tenker på post-counteren når noen klager over å ha mistet postene sine, sier vel mer om din holdning til det å poste...? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Med tanke på at det er 5 dager siden postene ble borte og han har postet 100stk siden understreker vel det bare hvor hjelpsom han er her på forumet. Han bryr seg vel ikke om noen mista noen poster, men tanken over at han har hjulpet noen står ved enda. Lenke til kommentar
Avidi Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 sikkert masse dritt post som ble slettet også da like greit Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 rart å bare ta backup hver 4. dag da Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Les på forsiden du. Mistet 100 poster selv, men hvem bryr seg om det egentlig ? Ikke akkurat derfor man poster på forumet.. Det er nok det for mange. Særlig de som poster mye i søppel.... Mao de som ikke har noe liv Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Nei men seriøst, hvem bryr seg om antall posts ? Uansett, forstår ikke folk som _bare_ poster i søppel, ikke kjekkere å chatte på irc da ? Jeg liker å lese meldinger i forumet på ting jeg ikke har peling på, er det ikke slik man lærer ? Ganske mye av min kunnskap kommer fra dette forumet. Og siden jeg har sluttet å spille multiplayer spill, tar jeg meg heller en tur innom forumet når jeg sitter på pcen. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Les på forsiden du. Mistet 100 poster selv, men hvem bryr seg om det egentlig ? Ikke akkurat derfor man poster på forumet.. Det er nok det for mange. Særlig de som poster mye i søppel.... Mao de som ikke har noe liv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvorfor skal dere ha det til at enkelte folk bare poster i søppel? Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Bare poster i søppel er vel en overdrivelse, men at noen har 50% eller mer der er vel sant.. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hadde vært interessant med litt statistikk. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tja.. f.eks. en rask kikk på B|Real's innlegg viste 22 meldinger i søppel på de 2 første sidene, 22 av 40 = :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Les på forsiden du. Mistet 100 poster selv, men hvem bryr seg om det egentlig ? Ikke akkurat derfor man poster på forumet.. Det er nok det for mange. Særlig de som poster mye i søppel.... Mao de som ikke har noe liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå