Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny antenne til D-Link DI-624+?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den bruker standard rp-sma connector til antennen.

Spørsmålet blir hvilket område du skal dekke med den nye antennen. En antenne som forsterker gjør det nemlig i en begrenset sektor.

kan en sånn fungere? ( det er signal der fra før, men jeg vil ha sterkere signal...)

http://www.wlansupply.no/index.asp?page=in...&VareID=244

Endret av Nordfonn
Lenke til kommentar

har dessverre ikke mulighet til det... noen antenner du vil anbefale?

eller finnest det bedre mottakere for PC-en?

men sånn retningsstyrt antenne, vil andre folk og kunne koble seg på rundt om i huset? eller gå det bare ann å koble seg på rett fram der fra som antennen sender?

Endret av Nordfonn
Lenke til kommentar

Denne får gode kommentarer: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=300374

Det viktigste på mikrobølge er fri sikt (mest mulig) og ved å flytte på antennen så kan man gå fra null til max om man er heldig. En ting du kan prøve på er å bytte kanal på routeren. Det kan ofte endre signalstyrken pga reflekser.

EDIT: Disse antennene vi snakker om her er nesten rundstrålende. Dvs de har en liten ekstra forsterkning i en retning. Så du vil normalt klare å koble deg opp i andre retninger også. Hvis du har PCI kort på PC så kan du som regel sette retningsantennen på den og beholde den du har på routeren.

Endret av la7dfa-com
Lenke til kommentar
Finnest det noen antenner som man kan koble på denne for sterkere signal??:)

Ok, kanskje litt off topic, men alikevel!

Hiv dritten! Kast den! Hopp på den! La den dø!

Helt alvorlig, har hatt 4 slik opp gjennom tiden, og alle har forvoldt meg så mye smerte! Trege, ustabile, dårlig rekkevidde... Bruk pengene på en ny, du vil aboslutt ikke angre! Mine nettverksproblemer tok i alle fall helt slutt med en ny trådløs router!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...