Gå til innhold

Hjelp til voltmod av 8800gtx?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mange som kan hjelpe deg, men si først hvor du bor, det hadde vært greit.

Du kan også snakke med TV-reparatører og folk som jobber på tekniske verksteder, for der har de gjerne noen som er dyktig med loddebolten. Så viser du bare dem hvor de skal lodde (gjerne bilde/print) og forteller dem alle fakta om modden. Så lodder de det nok skal du se, men ikke forvent at de skal ta noe ansvar hvis det skjer noe...

Lenke til kommentar
Det er nok mange som kan hjelpe deg, men si først hvor du bor, det hadde vært greit.

Du kan også snakke med TV-reparatører og folk som jobber på tekniske verksteder, for der har de gjerne noen som er dyktig med loddebolten. Så viser du bare dem hvor de skal lodde (gjerne bilde/print) og forteller dem alle fakta om modden. Så lodder de det nok skal du se, men ikke forvent at de skal ta noe ansvar hvis det skjer noe...

Jeg bor i Oslo/Akershus området..

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på her jeg...

Jeg skulle gjerne også ha voltmoddet mitt kort 8800 GTX, men jeg mangler fin-loddings utstyret for en slik jobb, samt at jeg har begrenset erfaring med lodding (og det på makroskala).

Modden rent logisk er jo veldig simpel, det er mest om å ha en stødig hånd og en passende loddebolt med riktig tilbehør (som f.eks. tinnsuger i tilfelle det er en glipp).

Jeg spør derfor også gjerne om det er noen der ute som hadde giddet å hjelpe meg. Bor i Bergen, så om det er noen her lokalt som hadde hatt en halvtime til overs for en slik oppgave så hadde jo det vært ideelt, med direkte drop-off og pick-up på dørterskelen :)

Hvis mot formodning en av enhetene ikke har dette "kartet" over jumpers fysisk på enheten skal du normalt finne dette i både enhetens manual, og på produsentens hjemmeside.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Siden denne tråden ikke førte frem tok jeg saken i egne hender og gjorde det selv. Hadde egentlig ikke lyst siden jeg aldri har tatt i en loddebolt før. Men men. Ned i butikken og kjøpe tingene man trengte og satte igang. Alt gikk faktisk greit. Sitter nå og kjører 3dmark06 for og se hvor jeg ender. Nå kjører kortet på 720/1674/2160 noe jeg selv synes er bra.

Siste score ble som dere ser i signaturen 13720

Jon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...