_norse_ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Hvis prologue har unikt innehold synes jeg det er helt greit å ta betalt for det så lenge det føles som en komplett opplevelse. Er det derimot slik at det samme innholdet går igjen i fullversjonen synes jeg det er drøyt å ta seg betalt for det samme to ganger. For hardcore fans spiller det dog som regel ingen rolle. Endret 4. november 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jo nettopp på grunn av etterspørselen at produktet eksisterer. Vel kunne de gitt bort store deler av spillet sitt gratis, men det er vel business og ikke veldedighet de driver med. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jo nettopp på grunn av etterspørselen at produktet eksisterer. Vel kunne de gitt bort store deler av spillet sitt gratis, men det er vel business og ikke veldedighet de driver med. Ja som tidligere nevnt kom vel hele ideen om at de skulle gi ut prologue før GT4 fordi fansen begynte å klage på alt for lang utviklingstid mellom fullversionene. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det å få fansen til å betale 2 ganger for samme spillet er jo faktisk en helt genial måte å finansiere den lange utviklingstiden på. Det er rart at ikke fler utviklere gjør det slik. Endret 4. november 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg skal ikke diskutere videre pris eller innhold i GT5 Prologue, for jeg skal kjøpe det, og jeg er 90% sikker på at jeg kommer til å synes det er verdt pengene. MEN, nå syns jeg folk må slutte å dra frem fanboystempelet sitt i diskusjoner her. Det drar bare diskusjonen NED i gjørme, og det viser dårlig evne til å argumentere. Vær så snill, prøv heller å vise hvor den påståtte "fanboy" har feil, og ikke dra frem stempelet neste gang! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det å få fansen til å betale 2 ganger for samme spillet er jo faktisk en helt genial måte å finansiere den lange utviklingstiden på. Det er rart at ikke fler utviklere gjør det slik. Jo det er det også, sikkert ikke gratis å lage regner jeg med. Regner uansett med at det blir gøy å spille online det året resten av folka som ikke vil gi 300,- ekstra til PD må vente, og jeg tør faktsik å påstå at GT5 prologue er mye mer verdt pengene enn f.eks nye NFS om man skal ha seg bilspill og vi var innom EA. Håper på mye bra motorshow over tv kanalen dems osv, så for min del velger jeg lett å kjøpe både prologue og GT5. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det å få fansen til å betale 2 ganger for samme spillet er jo faktisk en helt genial måte å finansiere den lange utviklingstiden på. Det er rart at ikke fler utviklere gjør det slik. Enig der, men jeg tror ikke det er alle spill man kan gjøre det slik med. F. eks. et FPS må jo fort bli kjedelig om man har tre brett å spille, men på et bilspill kjører man gjerne samme banen om og om igjen for å bedre tiden og bli bedre. Edit: Og i tillegg er GT5 et uhyggelig populært bilspill, og det teller jo også stort. EditPiaf: Eller... ikke populært, det har jo ikke kommet ennå. Jeg mener etterlengtet. Endret 4. november 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gran Tourisimo er vel den største franchisen på Playstation så jeg tror ikke det vill gått ann å lagd prolongue til flere spill en dette. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Gran Tourisimo er vel den største franchisen på Playstation så jeg tror ikke det vill gått ann å lagd prolongue til flere spill en dette. Jeg tillater meg å pirke. Det heter prologue, ikke prolongue. Grunnen til at jeg retter på det er at ordene gir forskjellige assosiasjoner. Prolong = forlenge. Prologue = Prolog (det det faktisk er). Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Beautiful GT5 replay for a beautiful Ferrari F430 http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d1384.html Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 de har fått til bilydene og fartsfølelsen mye bedre nå Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Beautiful GT5 replay for a beautiful Ferrari F430 http://www.gran-turismo.com/jp/movie/d1384.html Så denne i går, ser utrolig bra ut. Mangler bare skademodelering så blir GT5 tidenes beste bilspill. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det visuelle er kjempeflott, men fortsatt er skrenselyden den samme skrøpelige Synes også at suselyden når man hører bilene komme forbi, sett utenfra, var urealistisk høy. særlig fra 1:20 i klippet høres det snodig ut, nesten som en takeoff for et Boeing 747. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skrenselyden er litt irriterende, men motorlydene er bra syns jeg. Koblet opp rattet i stua og dro på litt med lyden. Inne i GT-R'en var lyden helt rå når man kjørte sakte i et lavt gir og tråkket gassen i bånn. Og surrounden virker bra når man snur seg rundt inne i kupeen, hører god forskjell på de andre bilene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå