Gå til innhold

Asus F3SV eller F8SA ?

krbalto

Anbefalte innlegg

Nytt stort "problem" nå.. :D

Asus F3SV eller vente på Asus F8SA (ubekreftet 26.10)?

Blir sikkert å sende FS'en (xa2528) i retur, og har en Asus F3SV som det bare er å hente på postkontoret.. Har riktignok avtalt retur på den allerede men siden jeg kanskje sender FS'en i retur så...

Og nå er det jo ikke sååå lenge til 26.10, så skal jeg da bare sende også F3SV'en i retur og vente på F8SA'en?

https://prisguiden.no/product.php?productId=81681

https://prisguiden.no/product.php?productId=73262

Hvilken hadde dere gått for? hvorfor?

Kanskje det aldri blir pc på meg hvis det skal være så vanskelig som det ser ut som :blush:

Asus F8SA, 14.1", ATi 2600, C2D 2ghz, 2gb, 160gb, 1440x900

Asus F3SV, 15.4", GF8600GS, C2D 2ghz, 2gb, 250gb, 1440x900

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg hentet min F3Sv pga at jeg ikke greide å vente.

Men hvis begge hadde vært på lager så hadde jeg helt klart kjøpt F8Sa,

Den er mindre og mye lettere, og fortsatt så har den like gode specs som F3Sv.

Har en Lenovo med 14,1" og synes den størrelsen/vekta er mye bedre enn 15,4" hvis du vil ha en som er "noenlunde liten og lett" og fortsatt har gode specs..

Synes F3Sv'en er en meget bra bærbar, men hadde jeg hadt planer om å kjøpe ny bærbar 15/11 så hadde jeg gått for F8Sa.

Tror fortsatt ikke at noen har erfaringer med begge 2 siden den fortsatt ikke er blitt solgt i Norge..? :)

Mvh

Lenke til kommentar
Jeg har i grunn bestilt F8SA, men spørsmålet er om jeg klarer å vente på ny pc.

Hvordan er batteritiden på maskinen du har?

Jeg får vel klare å vente litt, er jo ikke så lenge til den 15. Får bare håpe den faktisk kommer på lager den dagen også siden den står som ubekreftet.

Hvis du vil ha ok batteritid så kjøper du IKKE F3Sv, :) er vel bare ca 1,5t batteritid på denne, ser at noen greier å tyne det såvidt over 2t hvis det meste er "slått av"..

Er jo bare 6 dager til 15., så det klarer du? :D

Bortsett fra batteritiden så synes jeg F3Sv'en er meget bra, har også en meget fin skjerm med 1680x1050.

På ps.no står det 'Bekreftet 15.11.2007'

http://www.psdata.no/ps.asp?it=134892

Mvh

Lenke til kommentar

Asus'en med T7700: 'Ubekreftet 01.12.2007'

Hvis du orker å vente over 2 uker ekstra så... Og synes det er kjekt med ekstra kraftig cpu/harddisk.

Hadde vært artig med den, du vil ikke kjøpe min F3Sv? :D

Kan jo også kjøpe ekstra batteri, blir kanskje mye dilldall å holde styr på da ,men man får ikke alltid i både pose og sekk? :)

Er nok andre merker man må satse på hvis man vil ha god batteritid, men det var ikke så viktig for meg.

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...