Gå til innhold

Bildekrtikk: Is over traktorspor

Wollan

Anbefalte innlegg

isoverslepyttmedsignatugj3.th.jpg

Tok et bilde forleden dag her som viser isen som har lagt seg over et traktorspor. Et fint høstbilde etter min mening. Har i etterkant gjort noen småjusteringer i PS med det.

Hva synes dere? Noen kritikk å komme med, om hva jeg evt. kunne ha gjort bedre osv.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det fungerte bra som et abstrakt bilde. De forskjellige styrkene av blå var pene å se på.

Problemet med bildet er at man ikke helt har et spesielt sted å fokusere blikket sitt på. Min egen ønske tenkning ville gjerne sett et av de gress stråene som kom opp igjennom isen i skikkelig nær bilde.

Så det fungerer nok best som et abstrakt bilde, og det medfører jo såklart positive og negative sider.

Lenke til kommentar
Jeg syntes det fungerte bra som et abstrakt bilde. De forskjellige styrkene av blå var pene å se på.

Problemet med bildet er at man ikke helt har et spesielt sted å fokusere blikket sitt på. Min egen ønske tenkning ville gjerne sett et av de gress stråene som kom opp igjennom isen i skikkelig nær bilde.

Så det fungerer nok best som et abstrakt bilde, og det medfører jo såklart positive og negative sider.

Ja..jo, du har vel rett i at bilde er mer eller mindre abstrakt når det ikke har et skikkelig fokus punkt og det har såpass sterke farger. Synes likevel det gjorde seg ganske bra, ihvertfall som et abstrakt et..

Noen flere som har noen kritikk å komme med? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...