Gå til innhold

Problem med trådløst, DWA-547

Anbefalte innlegg

Hei! Har nettopp oppgradert til 'N nettverk her i huset men mitt DWA-547 D-Link kort virker ikke i Vista 64bit :ermm:

Jeg veit at D-Link ikke har shippet drivere til Vista x64 og det er svært dårlig. Men jeg har hørt at ved bare å sette i kortet og la windows update ta seg av jobben, så skal det funke. Slik er det ikke, PC-en min fryser straks jeg starter den nye trådløse tilkoblingen. Mange andre har hatt dette problemet, det har jeg lest over forum på nett dog de er fra andre land. Tenkte at kanskje noen her i Norge hadde samme problem og evt. en løsning?

Takk for alle svar,

Nightwolfie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Har nettopp oppgradert til 'N nettverk her i huset men mitt DWA-547 D-Link kort virker ikke i Vista 64bit :ermm:

Jeg veit at D-Link ikke har shippet drivere til Vista x64 og det er svært dårlig. Men jeg har hørt at ved bare å sette i kortet og la windows update ta seg av jobben, så skal det funke. Slik er det ikke, PC-en min fryser straks jeg starter den nye trådløse tilkoblingen. Mange andre har hatt dette problemet, det har jeg lest over forum på nett dog de er fra andre land. Tenkte at kanskje noen her i Norge hadde samme problem og evt. en løsning?

Takk for alle svar,

Nightwolfie

D-Link kaller alt for Vista-kompatibelt, det er svindel. Jeg bruker DWA-142 og fant en driver for Marvell TopDog, som jeg antar du kan bruke, her er en link: http://network.free-driver-download.com/marvell.html - Marvell har laget teknologien som D-Link bruker. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...