Flekk2 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjøpte noen trådløse høyttalere fra Clas Ohlson her forleden. Alt fungerer bra bortsett fra en sykt irriterende pipelyd når dem står på. Noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
helto Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 er vel fordi det er billig-høyttalere... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Man trenger vel ikke 4 tråder for dette her, Flekk2 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjøpte noen trådløse høyttalere fra Clas Ohlson her forleden. Alt fungerer bra bortsett fra en sykt irriterende pipelyd når dem står på. Noen som vet hva dette skyldes? Kanskje fordi det er noe som forstyrrer signalet. Har du annet trådløst utstyr i nærheten? WLAN, mikrobølgeovner, trådløs telefon osv? Lenke til kommentar
helto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 kom på det at jeg hadde noen gamle trådløse hodetelefoner, og de peip konstant, så de ble nesten aldri brukt. Så jeg tenkte at det kanskje er det samme med høyttalerene dine, siden de antaklig ikke kostet så mye.. og jeg mener at det er en grunn for at billige ting er billige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke mulighet for å koble høyttalerene til med kabel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå