Kixx Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Heisann ! Har en Audi A4 (97modell), hvor klima-anlegget til tider lever sitt eget liv. Den skrur seg rett og slett av, lyset i klima-anleggpanelet blir borte. Noen ganger fjusker(blunker) den litt før den skrur seg av. Noen som aner hva dette kan være ? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja Bytt hele klimakontrolleren. Du må ta den ut og ha delenummeret som står på baksiden. Utifra hvordan den oppfører seg ville jeg sjekka og smurt kontaktene på baksiden først. Kan seff være noe annet også. sjekk sikringer og releer. Les ut feilkoder. Har bytta et par klimakontrollere på akkurat din biltype så jeg peker på den med en gang. Klimakontroller er den boksen du har i bilen hvor du justerer varmen, vifta osv... Pyntelista som sitter rundt tåler lite så vær forsiktig. Lenke til kommentar
Kixx Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja Bytt hele klimakontrolleren. Du må ta den ut og ha delenummeret som står på baksiden. Utifra hvordan den oppfører seg ville jeg sjekka og smurt kontaktene på baksiden først. Kan seff være noe annet også. sjekk sikringer og releer. Les ut feilkoder. Har bytta et par klimakontrollere på akkurat din biltype så jeg peker på den med en gang. Klimakontroller er den boksen du har i bilen hvor du justerer varmen, vifta osv... Pyntelista som sitter rundt tåler lite så vær forsiktig. Tusen takk for svar ! Du tror muligens den kan fungere hvis jeg smører kontaktene på baksiden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå