Gå til innhold

leter etter ny serie å følge med på

Anbefalte innlegg

til nå har jeg sett og likt

stargate, begge.

supernatural

har heros liggende klar. men den skal jeg se sammen med kona, siden jeg reiser en del i jobb så trenger jeg en ny serie å se på da..

bør være litt action og spenning da.

noen som har noen bra tips?

sopranos skal jeg se sammen med kona oxo da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The 4400 er veldig dårlig! Spør du meg.

Blant de nye seriene i statene anbefaler jeg(litt siden du er ute etter action):

Chuck(datanerd som får ved en tilfeldighet hele FBI og CIA`s databaser i hjernen, grei actionkomi-serie og passer for de som liker Scrubs)

Journeyman(En fyr som plutselig blir ufrivillig dratt inn i fortiden for å hjelpe andre. PS: Dårlig pilot spør du meg, men ellers bra)

K-Ville(handler om to politimenn i New Orleans to år etter orkanen kom å ødela byen, grei serie spør du meg)

Blandt de gamle:

Deadwood(Herlig western-drama laget i ren HBO-stil fra HBO, litt action innimellom og mye banning)

Lenke til kommentar

Jeg begynte å se på 4400, som forsåvidt har et utmerket konsept og story for en serie. Det tok derimot ikke lang tid for at de kjedelige skuespillerne fikk meg til å legge den fra meg. Jeg støtter forlsaget om Battlestar Galactica, om du ikke allerede har sett det. En av de aller beste Sci-Fi seriene som finnes spør du meg, ved siden av Stargate seriene.

Lenke til kommentar

Støtter Dexter og The Wire fullt ut!

The Wire kan være litt tøff å komme igang med...kommer man igjennom de 4-5 første episodene, ser man de neste sesongene på løpende bånd.

Vil også legg til The Shield...6 sesonger med fantastisk underholdning! Sesong 7 ventes etter nyttår (hvis jeg ikke husker feil).

Lenke til kommentar
tror det står mellom dexter og Battlestar Galactica. kan noen forklare litt mer om Battlestar Galactica, siden jeg har sett stargate å likte dem. kommer jeg til å like denne serien er den veldig lik eller blir det noe helt annet?

BSG (Battlestar Galactica) handler om at menneskeheten nesten ryddes ut. I serien følger vi livet på BSG når de flykter fra fienden og er på jakt etter et nytt sted å bo.

TVrage.com om Battlestar Galactica

Dersom du ender opp på denne serien, så husk at serien starter med miniserien og ikke sesong 1. Men jeg tror at 5 disc DVD boksen inneholder miniserien.

Edit: BSG ligner ikke på Stargate. Jeg er selv Stargatefan men liker for tiden BSG bedre.

Endret av ersa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...