stian_molvik Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette,,, Alle vet jo at Netsend kan være sykt irriterende, men så har det jo seg sånn at når noen spammer, så vil en jo ta igjen.. Har full oversikt over hvordan jeg skal gjøre det++, men det har seg sånn at maskinen bare sender en melding pr.sek, noe som er utroooolig tregt. Spesielt når jeg sitter på en 2,4GhZ pentium4, 512DDR++ Hva er galt?.. :-? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hva med å bare disable dritten ( messenger ). Synes å huske at jeg lagde en bat fil hvor jeg skrev inn, og bare lot den kjøre endel ganger. Går litt fortere enn å trykke på enter hver gang Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hehe .. har mange ganger tatt en søt hevn over netsendere Jeg lager en .bat fil : Lag netsend.bat og edit den: net send <mottaker> <beskjed> netsend.nat Da sender den samme beskjeden til den personen helt til du lukker vinduet Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 du kan også disable det ved å skrive i cmd (start -> run -> cmd) net stop messenger - Azton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå