Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Stue PC kabinett med trykkfølsom skjerm?

Anbefalte innlegg

Skal bygge meg stue-pc.

I den anledning ønsker jeg meg et kabinett med trykkfølsom skjerm. Er det noen som har erfaring med det og kan komme med klare anbefalinger?

Hvordan får jeg samme bilde på LCD displayet som på TVen? Kreves det noen spesielle skjermkort for dette?

mvh

AR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal bygge meg stue-pc.

I den anledning ønsker jeg meg et kabinett med trykkfølsom skjerm. Er det noen som har erfaring med det og kan komme med klare anbefalinger?

Hvordan får jeg samme bilde på LCD displayet som på TVen? Kreves det noen spesielle skjermkort for dette?

mvh

AR

Her ...men koste å være kar.

Lenke til kommentar

Den der virker veldig pen. Den var forøvrig på kjempetilbud under timessalget som Nethop hadde for et par uker siden. Du skulle slått til der :)

Er det noen som vet om en liknende skjerm som selges uten kabinettet? Altså en LCD-skjerm med/uten touch med VGA-tilkobling og grei nok oppløsning?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Skal bygge meg stue-pc.

mvh

AR

Her ...men koste å være kar.

Du må ha et skjermkort med to utganger. Den ene utgangen koples til LCD skjermen. (kabeln tas inn i maskinen igjen og koples til LCD skjermen)

Denne settes så opp som skjerm nr. 2 i skjermoppsettet ditt. (akkurat slik du gjør når du for eks. kopler en ekstern skjerm til en bærbar maskin).

Da kan du velge om du vil ha samme bilde eller forskjellige bilde på de to skjermene.

Noen alternativer:

http://www.thermaltake.com/product/chassis...2/vh2001bns.asp

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...23&code=029

http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...32&code=029

De to (tre?) første selges blandt annet her:

www.ps.no

www.amentio.no

det siste selges her:

komplett.no

Vær oppmerksom på at zalman kabinettet finnes i to utgaver, en HD160XT og en HD160XT Plus.

Plus versjonen har litt annet oppsett på knapper og en annen utgave av LCD skjermen og programvare som er kompatibel med Vista. Har sett folks på forumet som sier de har fått HD160XT til å fungere med Vista, men skal du gå for Vista er det HD160XT Plus du bør velge av de to.

PS: Komplett har akkurat satt ned prisen fra ca. 5000 til 4000 for HD160XT...

mvh, TEK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...