andraves Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skal bygge meg stue-pc. I den anledning ønsker jeg meg et kabinett med trykkfølsom skjerm. Er det noen som har erfaring med det og kan komme med klare anbefalinger? Hvordan får jeg samme bilde på LCD displayet som på TVen? Kreves det noen spesielle skjermkort for dette? mvh AR Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ehm, skjønte ikke helt det der.. skal du ha en skjerm innebygd i kabinettet? Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ehm, skjønte ikke helt det der.. skal du ha en skjerm innebygd i kabinettet? Så slik ut... Har for min del aldri hatt Stue PC eller liknende, men jeg regner med at du kan ha samme bilde på begge skjermer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 ja det kan man.... Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skal bygge meg stue-pc. I den anledning ønsker jeg meg et kabinett med trykkfølsom skjerm. Er det noen som har erfaring med det og kan komme med klare anbefalinger? Hvordan får jeg samme bilde på LCD displayet som på TVen? Kreves det noen spesielle skjermkort for dette? mvh AR Her ...men koste å være kar. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 den der var slettes ikke dum du! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den der virker veldig pen. Den var forøvrig på kjempetilbud under timessalget som Nethop hadde for et par uker siden. Du skulle slått til der Er det noen som vet om en liknende skjerm som selges uten kabinettet? Altså en LCD-skjerm med/uten touch med VGA-tilkobling og grei nok oppløsning? Goscinny Lenke til kommentar
Trond-Eirik Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skal bygge meg stue-pc. I den anledning ønsker jeg meg et kabinett med trykkfølsom skjerm. Er det noen som har erfaring med det og kan komme med klare anbefalinger? Hvordan får jeg samme bilde på LCD displayet som på TVen? Kreves det noen spesielle skjermkort for dette? mvh AR Her ...men koste å være kar. Du må ha et skjermkort med to utganger. Den ene utgangen koples til LCD skjermen. (kabeln tas inn i maskinen igjen og koples til LCD skjermen) Denne settes så opp som skjerm nr. 2 i skjermoppsettet ditt. (akkurat slik du gjør når du for eks. kopler en ekstern skjerm til en bærbar maskin). Da kan du velge om du vil ha samme bilde eller forskjellige bilde på de to skjermene. Noen alternativer: http://www.thermaltake.com/product/chassis...2/vh2001bns.asp http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...23&code=029 http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...32&code=029 De to (tre?) første selges blandt annet her: www.ps.no www.amentio.no det siste selges her: komplett.no Vær oppmerksom på at zalman kabinettet finnes i to utgaver, en HD160XT og en HD160XT Plus. Plus versjonen har litt annet oppsett på knapper og en annen utgave av LCD skjermen og programvare som er kompatibel med Vista. Har sett folks på forumet som sier de har fått HD160XT til å fungere med Vista, men skal du gå for Vista er det HD160XT Plus du bør velge av de to. PS: Komplett har akkurat satt ned prisen fra ca. 5000 til 4000 for HD160XT... mvh, TEK Lenke til kommentar
Fjellgru Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så der er bare en vanlig 15pins tilkobling for skjermene? Hvordan registreres det når en trykker på skjermen. Er det en USB eller noe? Noen som vet om det finnes drivere for linux til 160XT eller DH102 sine trykkfølsomme skjermer? Jerven Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så der er bare en vanlig 15pins tilkobling for skjermene? Hvordan registreres det når en trykker på skjermen. Er det en USB eller noe? Jerven Ved trykkfølsom skjerm må den ha en tilleggstilkobling, enten via USB eller PS/2 mus-inngang ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå