Occi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 You are currently using 395 MB (12%) of your 3237 MB. Trenger ikke akkurat mye mer plass akkurat nei Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tenk om du har gmail i 30 år til? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 You are currently using 111 MB (3%) of your 3353 MB. vel noen storbruker er jeg ikke, men mye vil ha mer har 451 conversations, har kun sletta mailene om at jeg har fått en ny pm på forumet her. aner ikke å mange faktiske mail det er snakk om, bare antall mails med en person i usa nærmer seg 150 nå, fordelt over 3 såkaldte conversations. har vel kanskje 1000 +/- mails til sammen, ikke iberegna spam. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er jo helt utrolig at de ikke har denne støtten. Nesten alle e-mail klienter og servere supporterer dette. Hvis du snakker om imap, så har verken Windows ® Live® Mail © eller Yahoo-Mail støtte for dette heller.. Gmail har i dag lansert IMAP støtte! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 tror jeg får mer plass vær dag Du bruker for øyeblikket 75 MB (2 %) av dine 4353 MB. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har faktisk fått 4387 MB tilgjengelig. Fantastisk opplegg. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, men funker allikevel ikke. Jeg har prøvd på 3-4 forskjellige PC-er. Google er en av de argeste (kanskje den argeste) konkurrenten til Microsoft. Så hvis det du sier er riktig, så overlater jeg til deg å legge sammen to og to. Det finnes flere gode e-post klienter som håndterer POP uten å hikke, for ikke å snakke om alle utvidelsene du får til Firefox i forbindelse med å lese gmail. Sjekk litt rundt, så er jeg sikker på at du vil finne en god løsning. Alle typer outlook av nyere dato tar POP. Spiller ingen rolle om det er gmail eller yahoo.... Og ja det fungere. Lenke til kommentar
Del Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Alle typer outlook av nyere dato tar POP. Spiller ingen rolle om det er gmail eller yahoo.... Og ja det fungere. Takk for informasjonen, men du var mer enn litt sent ute. Var nok Irrelevant som ikke fant Outlook enkelt nok å sette opp. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har hatt Gmail siden 30.06.04: You are currently using 520 MB (11%) of your 4406 MB. 11% på litt over tre år, og jeg har planer om å beholde denne epostkontoen så lenge jeg lever... Klart jeg trenger mer plass! Keep it coming, Google Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Og så slutter vi med oppramsingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå