anfimeister Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei, jeg forsøker å sette opp nettserver(Bruker XAMMP så jeg slipper noe konfig selv). Problemet mitt kommer når jeg skal åpne porter, har klart å åpne port 80 før men nå vil den bare ikke. Har NGT og Thomson 546i ruter som er koblet til en belkin trådløs ruter(konfigurert som access point only). i tillegg til port 80 vil heller ikke 8080 eller 21 åpnes. Men porter som 53079, 3306 osv. åpnes uten problemer, selv 443 porten kommer opp. Noen som har noen ideer om hva som kan være gale? har irritert meg over dette lenge nå, så hvis noen vet ville det vært fint! Mvh Anfimeister Lenke til kommentar
Delish Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det kan være ISP har stengt portene, sjekk med din ISP. Lenke til kommentar
anfimeister Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Kontakte NGT mener du kan jo ta tid i alle fall, men har ikke hørt andre med samme problem, derfor jeg undrer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 80 & 21 er stengt i routermodemet. Sjekk ngtforum.net for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå