the_fire Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har koblet Xbox 360 til routeren via nettverkskabel av den tradisjonelle sorten. Dette har fungert påp Xboxen, men 360-en har vist problemer med å akseptere dette. Jeg logges nemlig av etter 4-5 minutters spilling, av og til mer, andre ganger mindre. Dette er jo veldig irriterende. Kan det være nettleverandøren det er noe galt med eller kan det være oppsettet mitt? Hva kan jeg gjøre for å teste oppsettet og at det fungerer som det skal? Pinge ettellerannet? Redigert: Ser nå at det er routeren det er noe galt med: Når jeg spiller av musikk fra datamaskinen og laster ned innhold fra markedsplass og Live disconecter stopper musikken samtidig. Endret 14. oktober 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg hadde et ikke helt ulikt problem selv, men det er ikke sikkert det er løsningen likevel. Uansett, problemet hos meg var at jeg hadde satt opp port forwarding til en bestemt ip-adresse, men når jeg byttet om på ledningene en gang, fikk 360-en ny adresse (jeg hadde reservert adressa, men 360-en ble koblet til en annen port og fikk ny ip likevel ), og dermed virket ikke forwardingen som den skulle. Jeg ble disconnected etter 3-10 minutter. Løsningen var bare å forwarde til riktig adresse, så ble alt stabilt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå