Skinney Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fant nettopp dette da jeg var ute å søkte, sier at N82 kanskje annonseres den 2. November i år! Hva tror dere? http://news.softpedia.com/news/Major-Hints...N82-67834.shtml Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dette kan bli interessant, gleder meg til å se hvordan det går. Har personlig ventet på denne telefonene en stund nå så dette er jo gode nyheter. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spent på denne jeg og, mulig det blir min neste tlf. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Håper de kommer med noen flere bilder og når den skal lanseres, slik det ser ut for meg blir det denne eller en w960 som neste tlf. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har vi hørt noe mer om denne saken eller er det enda dødt? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Har vi hørt noe mer om denne saken eller er det enda dødt? Vi får vel bare vente til November Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har ventet lenge på den nå må den komme. Ventet 2-3 månder :@ Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er veldig spendt på denne. Kan bli en seriiøst bra mobil. Er ikke så lenge til 2. nov nå. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ikke lenge igjen nå, nei. Dog har vi ikke hørt noen andre rykter enn det som blir beskrevet her på forumet, Tror selv ikke at denne telefonene blir å se annonsert før like før jul. Men vi få vente så se. Telefonene som bli lansert er nok garantert ute før jul uansett. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper virkelig den blir lansert om en uke. Rart det ikke har kommet noen spypics heller... Kanskje Nokia for en gangs skyld har klarer å holde tett før en lansering. Uansett, så forventer jeg ikke at den skal komme før jul heller, så det er sikkert bare å smøre seg med tolmodighet. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skeptisk til at N82 blir lansert 1. november. F.eks. Komplett.no utsatte for andre gang leveringsdatoen på N81 helt til 1. desember. Jeg spurte hvorfor alle disse utsettelsene, og de sa at det var Nokia som hele tiden utsatte leveringsdatoen hos dem, DERFOR utsatte de datoen for oss som har forhåndsbestilt. Tviler på at N82 (om den skulle finnes), som vil være storebror til N81, blir lansert FØR N81. Vel, det er bare å vente og se. Spennende... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Telefonen har jo tilnærmet specs med N95 med unntak av design og skjermstørelse, og Blitz selvfølgelig. Nei denne telefonen har mange muligheter, gleder meg til lansering men blir nok ingen ny telefon på meg før Nokia gir ut en telefon med N82 sine specs, 2.8" skjerm og touch screen... NÅ DET! hadde vært kongen på haugen, spesielt siden du kan spille Monkey Island spillene på Symbian Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Håper GPS'en blir noe ala den som er på Nokia 6110 (Navigator) og ikke som på N95. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 N82 ? Den var jo pen da... NOT! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den ser meget mye bedre ut på de promotion bildene vi fikk se for en stund tilbake.. Håper de lanserer den versjonen med en gang egentlig. Ellers så er det usikkert ang. leveringstiden på denne, virker som Nokia skal ta sin tid for å få lansert den. Litt uheldig med tanke på K850i som kom for bare kort tid siden, om Nokia ønsker å ha noe ute som kan konkurrere med den bør de få N82 ut på markedet snarest. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Den ser meget mye bedre ut på de promotion bildene vi fikk se for en stund tilbake.. Håper de lanserer den versjonen med en gang egentlig. Ellers så er det usikkert ang. leveringstiden på denne, virker som Nokia skal ta sin tid for å få lansert den. Litt uheldig med tanke på K850i som kom for bare kort tid siden, om Nokia ønsker å ha noe ute som kan konkurrere med den bør de få N82 ut på markedet snarest. Helt enig, denne burde de få ut fort. Men uansett, så synes jeg at N95 fortsatt er den beste kameramobilen på markedet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har det kommet noen test på N95 vs. K850i da? Jeg er faktisk litt usikker på hvilken som er best, for å være ærlig tror nok at nokia kan være hakket bedre, og jeg antar det er samme kamera i N82 som der er i N95 egentlig, eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 kommer N82 idag ermm: ellers blir det en N95 8GB på meg Lenke til kommentar
experten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ble ikke n82 lansert 2. November? finner ingen ting om det på nettet. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nope, den blir sannsyneligvis lansert i desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå