Gå til innhold

N82 annonseres kanskje 2. November

Skinney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lenge igjen nå, nei. Dog har vi ikke hørt noen andre rykter enn det som blir beskrevet her på forumet, Tror selv ikke at denne telefonene blir å se annonsert før like før jul. Men vi få vente så se. Telefonene som bli lansert er nok garantert ute før jul uansett. :)

Lenke til kommentar

Håper virkelig den blir lansert om en uke. Rart det ikke har kommet noen spypics heller... Kanskje Nokia for en gangs skyld har klarer å holde tett før en lansering. Uansett, så forventer jeg ikke at den skal komme før jul heller, så det er sikkert bare å smøre seg med tolmodighet.

Lenke til kommentar

Skeptisk til at N82 blir lansert 1. november.

F.eks. Komplett.no utsatte for andre gang leveringsdatoen på N81 helt til 1. desember. Jeg spurte hvorfor alle disse utsettelsene, og de sa at det var Nokia som hele tiden utsatte leveringsdatoen hos dem, DERFOR utsatte de datoen for oss som har forhåndsbestilt.

Tviler på at N82 (om den skulle finnes), som vil være storebror til N81, blir lansert FØR N81.

Vel, det er bare å vente og se. Spennende...

Lenke til kommentar

Telefonen har jo tilnærmet specs med N95 med unntak av design og skjermstørelse, og Blitz selvfølgelig. Nei denne telefonen har mange muligheter, gleder meg til lansering men blir nok ingen ny telefon på meg før Nokia gir ut en telefon med N82 sine specs, 2.8" skjerm og touch screen... NÅ DET! hadde vært kongen på haugen, spesielt siden du kan spille Monkey Island spillene på Symbian :D

Lenke til kommentar

Den ser meget mye bedre ut på de promotion bildene vi fikk se for en stund tilbake.. Håper de lanserer den versjonen med en gang egentlig.

Ellers så er det usikkert ang. leveringstiden på denne, virker som Nokia skal ta sin tid for å få lansert den. Litt uheldig med tanke på K850i som kom for bare kort tid siden, om Nokia ønsker å ha noe ute som kan konkurrere med den bør de få N82 ut på markedet snarest.

Lenke til kommentar
Den ser meget mye bedre ut på de promotion bildene vi fikk se for en stund tilbake.. Håper de lanserer den versjonen med en gang egentlig.

Ellers så er det usikkert ang. leveringstiden på denne, virker som Nokia skal ta sin tid for å få lansert den. Litt uheldig med tanke på K850i som kom for bare kort tid siden, om Nokia ønsker å ha noe ute som kan konkurrere med den bør de få N82 ut på markedet snarest.

Helt enig, denne burde de få ut fort. Men uansett, så synes jeg at N95 fortsatt er den beste kameramobilen på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...