Fotofashion Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 click 1stk vivitar 285hv skutt gjennom et paraply, brukt til hair light. 1stk apollo softbox (vivitar 285hv) i front og litt ps morro. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg elsker det. Selve effekten softboxen gir er utrolig flott. Gjør at jeg får veldig lyst på samme utstyr selv. Tingen som befinner seg øverst i bildet kunne jeg godt klart meg uten, men ødelegger ikke noe stort. Du har vel ikke et bilde av hvordan studioet så ut under fotograferingen? (tenker da på plasseringen av softboks og paraplyer) Bra etterarbeid i photoshop også. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg elsker det. Selve effekten softboxen gir er utrolig flott. Gjør at jeg får veldig lyst på samme utstyr selv. Tingen som befinner seg øverst i bildet kunne jeg godt klart meg uten, men ødelegger ikke noe stort. Du har vel ikke et bilde av hvordan studioet så ut under fotograferingen? (tenker da på plasseringen av softboks og paraplyer) Bra etterarbeid i photoshop også. Tingen? tenkter du på kista? Nope ikke tatt i noe studio, jeg slengte bare et teppe foran skattekista i stua.. lys oppsett: hair light.. lys stativ med boom, paraply. over kista og på skrå mot kamera. softboks.. 1.5m i front. jeg lå bak softboksen med kameraet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) 1stk vivitar 285hv skutt gjennom et paraply, brukt til hair light.1stk apollo softbox (vivitar 285hv) i front og litt ps moro. Kjempenydelig bilde...må visst få tak i noe slik "soft"-greie jeg også etter hvert som jeg lærer mer. Inne- "posering" med vanlig blitz blir ikke særlig nei. RandiA Endret 14. oktober 2007 av RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 softboksen er ment til bruk både utendørs og innendørs. Ingen grunn til å drøye Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvordan er vivitarene vs nikon / canon sine blitzer? tenker på pris og styrke =) Og hvor kjøpte du softboxen etc? har planer om å kjøpe meg ett litt portable blitz system da jeg får stipendet mitt Endret 15. oktober 2007 av cruelphotography Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan er vivitarene vs nikon / canon sine blitzer? tenker på pris og styrke =)Og hvor kjøpte du softboxen etc? har planer om å kjøpe meg ett litt portable blitz system da jeg får stipendet mitt vivitar 285hv.. er i min mening genial.. les test http://www.popphoto.com/lighting/3983/vivi...5hv-review.html Softboksen handla jeg hos bhphotovideo, kjøpte en westcott apollo 28" x 28" Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som selger vivitar her til lands? og hvilke stativer kjøpte du? evt. fulgte det med? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 ikke som jeg har funnet ut.. kjøpte alt hos bhphotovideo.. du trenger fjernutløser (denne kjøpte jeg via ebay.. cactus v2) stativer har jeg handla via ebay også.. husker ikke merke.. men de var billige (17pund).. Stativ med luft demping .. og veien noen kg, så kjekt når man skal bruke det ute. Og noe å feste blitzen til stativiet.. Det finner du også på bhphotovideo.. ps! Bra utvalg av bilder du har på hjemme sia di. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Herlig lys og positur på bildet. Har du vært i USA og handlet eller kjøpte du over internett? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 hvem har ikke vært i usa?... neida.. jeg handla over nettet.. tok 5dg før jeg fikk varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå