Gå til innhold

tester softboks, mor og barn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker det. Selve effekten softboxen gir er utrolig flott. Gjør at jeg får veldig lyst på samme utstyr selv. Tingen som befinner seg øverst i bildet kunne jeg godt klart meg uten, men ødelegger ikke noe stort.

Du har vel ikke et bilde av hvordan studioet så ut under fotograferingen? (tenker da på plasseringen av softboks og paraplyer)

Bra etterarbeid i photoshop også.

Lenke til kommentar
Jeg elsker det. Selve effekten softboxen gir er utrolig flott. Gjør at jeg får veldig lyst på samme utstyr selv. Tingen som befinner seg øverst i bildet kunne jeg godt klart meg uten, men ødelegger ikke noe stort.

Du har vel ikke et bilde av hvordan studioet så ut under fotograferingen? (tenker da på plasseringen av softboks og paraplyer)

Bra etterarbeid i photoshop også.

Tingen? tenkter du på kista?

Nope ikke tatt i noe studio, jeg slengte bare et teppe foran skattekista i stua..

lys oppsett:

hair light.. lys stativ med boom, paraply. over kista og på skrå mot kamera.

softboks.. 1.5m i front.

jeg lå bak softboksen med kameraet.

Lenke til kommentar
1stk vivitar 285hv skutt gjennom et paraply, brukt til hair light.

1stk apollo softbox (vivitar 285hv) i front

og litt ps moro.

Kjempenydelig bilde...må visst få tak i noe slik "soft"-greie jeg også etter hvert som jeg lærer mer. Inne- "posering" med vanlig blitz blir ikke særlig nei.

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Hvordan er vivitarene vs nikon / canon sine blitzer? tenker på pris og styrke =)

Og hvor kjøpte du softboxen etc? har planer om å kjøpe meg ett litt portable blitz system da jeg får stipendet mitt :p

vivitar 285hv.. er i min mening genial.. les test http://www.popphoto.com/lighting/3983/vivi...5hv-review.html

Softboksen handla jeg hos bhphotovideo, kjøpte en westcott apollo 28" x 28"

Lenke til kommentar

ikke som jeg har funnet ut.. kjøpte alt hos bhphotovideo..

du trenger fjernutløser (denne kjøpte jeg via ebay.. cactus v2)

stativer har jeg handla via ebay også.. husker ikke merke.. men de var billige (17pund).. Stativ med luft demping :).. og veien noen kg, så kjekt når man skal bruke det ute.

Og noe å feste blitzen til stativiet.. Det finner du også på bhphotovideo..

ps!

Bra utvalg av bilder du har på hjemme sia di.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...