Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) En eller annen aktiv person(heller en mod) kan lage en "Årets avatar - Nominering"-tråd, der man bare kan nominere andre, hvis man nominerer andre så må man legge avataren som vedlegg sammens med den man nominerer. Endret 15. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Bra dere diskuterer dette Likte godt forslaget der en mod lager en tråd, så skal vi andre nominere 20 stk f.eks til å være med på årets avatar konkuransen, men vi kan ikke nominere eller stemme på oss selv. Jeg stemmer for at noen lager en kul avatar til meg, siden den jeg har er bare teit internett sparta humor som er gammel for lengst. Jeg mangler skills til å lage min egen, derfor fortjener jeg dette. Bruk avatartråden! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=847941&hl= Då kan vel denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg