Skogslik Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Damnit, jeg har ikke råd til å kjøpe både Mass Effect og Call of Duty 4. Assassins Creed er allerede blitt nedprioritert har samme problemet her og :/ kommer jo så mye bra den månen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 I tillegg til alle dei bra SP spela dokke har nevnt, so kjem jo dei litt meir sosiale spela Guitar Hero 3 og PES 2008 noko som gjer det enda vanskligare for meg iallfall =\ Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Shit, GH3 kommer jo og.. :/ Håper noen kjører kampanje pris på det ved release, vis ikke kommer det vell fort opp i 800kr pga gitaren.. 4-5 spill på en måned? Tja.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Me snakkar om Mass Effect anmeldelsen her. Prøv å hold dykk til tema... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) åååhh gleder meg sykt !! likte det som sto i anmeldelsen om at du faktisk kunne få skyldfølelse og sånt vis du kjefta på teamet ditt fordi alt virker så ekte. Og bli lei deg å sånt når de døde fordi du blir på en måte glad i de. Endret 15. oktober 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Blir kanskje det spillet som scorer høyest i 2007. Men gleder meg veldig til Mass Effect. Er veldig fornøyd med SW: KotOR. Birger Endret 15. oktober 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, Kotor var bra. Husker jeg brukte ukesvis på det spillet fordi jeg prøvde meg frem overalt Kjøpte Kotor 2 for noen måneder siden, men kom ikke inn i det på samme måte Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Alle virker så begeistret for Mass Effekt for tden, er jeg alene om å synes at dette spillet ikke ser noe bra ut? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Alle virker så begeistret for Mass Effekt for tden, er jeg alene om å synes at dette spillet ikke ser noe bra ut? eh, ja. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Alle virker så begeistret for Mass Effekt for tden, er jeg alene om å synes at dette spillet ikke ser noe bra ut? Her er sida for deg: http://www.synshemmet.com/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Alle virker så begeistret for Mass Effekt for tden, er jeg alene om å synes at dette spillet ikke ser noe bra ut? Ser ut til at det er noe flere som er enig med deg. Men vi får se hvor bra spillet blir Birger Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Greit, grafikken er veldig fin og alt det, men resten blir bare litt..ja.. Edit: Ja men det er bra Birger Jeg kommer nok til å prøve det for å se om det er noe tess, men jeg har ikke høye forhåpningene... Endret 15. oktober 2007 av mortenmm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Joda det ser bra ut, det kan vel ingen nekte for. Men personlig eg ikkje overhodet fristet eller overbevist til å kjøpe det, eg tror rett og slett ikkje spillet er noe for meg som sagt tidligere. Men eg avskriver det ikkje av den grunn, skal få testet det ihvertfall. er vel ikkje annonsert noen demo for dette her heller ? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det som solgte meg er muligheten til å utforske en galakse etter min egen vilje, uten at plottet jager meg i forskjellige retninger når jeg har lyst til å ta en pause fra det. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Alle virker så begeistret for Mass Effekt for tden, er jeg alene om å synes at dette spillet ikke ser noe bra ut? Personlig synes jeg det ser veldig bra ut, men om det hadde vært et ukjent lite firma fra Polen som utviklet det hadde det ikke fått så særlig mye oppmerksomhet fra min side. Grunnen til at dette spillet er det jeg gleder meg mest til for tiden er pga at utviklerne av det tidligere har laget noen av de spillene jeg ser på som de beste, deriblant Neverwinter Nights, Star Wars KOTOR, Baldurs Gate etc. Jeg føler meg så og si 100% sikker på at jeg kommer til å elske dette spillet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er og skeptisk. Har samme følelsen nå som da jeg kjøpte Oblivion. Jeg tror ikke jeg tar sjansen, for å si det slik... Blir vel nok av andre godspill tenker jeg. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Spill som Assassins Creed og CoD4 kommer før Mass Effect på min liste, for å si det sånn... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror Mass Effect er et spill som er vanskelig å like ved første øyekast, men vil forbløffe flere når de først for testet det. Birger Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Joda det ser bra ut, det kan vel ingen nekte for. Men personlig eg ikkje overhodet fristet eller overbevist til å kjøpe det, eg tror rett og slett ikkje spillet er noe for meg som sagt tidligere. Men eg avskriver det ikkje av den grunn, skal få testet det ihvertfall. er vel ikkje annonsert noen demo for dette her heller ? Bioware har snakket om en demo, men ingenting har ikke blitt annonsert enda. Endret 15. oktober 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Greit, grafikken er veldig fin og alt det, men resten blir bare litt..ja.. ja kva for noko? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå