JulianR Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Det nyeste Game Informer (magasin) har nylig skrevet anmeldelse av Mass Effect og belønner det med 9.75/10 De skriver blant annet at Mass Effect er en av videospillenes største skatter, at det er en av årets beste titler. Release: 23. november. Er bare å linke til andre reviews hvis dere finner noen. Andre som ser frem til dette også? Endret 14. oktober 2007 av JulianR Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Dette er nemnt i fleire trådar før. Forresten same score som Halo 3, og Orange Box, i same magasin. Gledar meg noko heilt sjukt. Klarar såvidt å vente! Endret 14. oktober 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hvis det er som du sier, så kan godt en admin stenge denne her hvis han har utrolig lyst til det. Jeg ønsket bare å formidle ordet. Endret 14. oktober 2007 av JulianR Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Blir nok Mass Effect på meg! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mass Effect: Forhåndsbestilt Fri på dagen: Under arbeid Apparat til å stoppe tiden: Hvor finner jeg det? Gleder meg litt til Mass Effect ja. Det ser bare så unektelig konge ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fårstår ingenting av hva som er sp fantastisk med det eg :S får vell lese litt mer om det så kansje eg liker det Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For min del trenger jeg ikke vite noe annet om Mass Effect enn at det er BioWare som har utviklet det. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fy flate....det 23. November kan ikke komme raskt nok! Vi har søren meg fått mye bra spilltitler denne høsten her. Og flere skal det bli Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi har søren meg fått mye bra spilltitler denne høsten her. Og flere skal det bli Ja det kan du si! Bioshock, Halo 3, PGR 4, Half Life Orange Box, Call of Duty 4, Assassins Creed og altså Mass Effect. Kan det bli bedre enn dette? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det nyeste Game Informer (magasin) har nylig skrevet anmeldelse av Mass Effect og belønner det med 9.75/10 De skriver blant annet at Mass Effect er en av videospillenes største skatter, at det er en av årets beste titler. Release: 23. november. Er bare å linke til andre reviews hvis dere finner noen. Andre som ser frem til dette også? Det var da en utrolig tidlig omtale! Det er jo mer enn en måned til spillet kommer jo! Og såklart jeg ser frem til spillet. Det kommer til å bli STORT Lenke til kommentar
Northland Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ja det kan du si! Bioshock, Halo 3, PGR 4, Half Life Orange Box, Call of Duty 4, Assassins Creed og altså Mass Effect. Kan det bli bedre enn dette? Kunne blitt bedre hadde bare GTA kommet ut.. Det ville vel faktisk bare vært 3 dager til? Endret 14. oktober 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
kaken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ikke overrasket, skjønte ganske tidlig at de som laget spillet hadde rimelig god snøring på hva de drev på med. Håper og tviler ikke på at dette spillet kanskje blir det beste i 2007. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jau, eg såg med ein gong at dette spelet ville appelera til meg. Hugsar eg såg ein video av Shepard, når han var i ein bar. Allereie då viste BioWare fram korleis samtalane ville foregå i Mass Effect, og fortalde at korleis du valde og svara og konversera ville påverka spelet heile vegen igjennom. Såvidt eg har lest meg til på bioware forumet, har review copies av spelet vert ute ei lita stund - så at GI har testa spelet tvilar eg ikkje på. I den siste 1UP podcasten snakka dei om at dei hadde spelt Mass Effect ei lita stund - så trur nok at ein 1UP review er på trappene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) *Vedlegg fjernet* Scans er ikke lov Endret 16. oktober 2007 av psilocybe Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Eit sitat ifrå reviewen: It's a common RPG phenomenon to yourself acting the tough guy,care free of the consequenses. I've experienced it dozens if not hundreds of times before, but Mass Effect stopped me dead in my tracks. I'd just chastised one of my companions for doing something stupid, then she looked back up at me with big round eyes full of shame, and I felt an emotion that a game's never drawn out of me before: guilt. There is something special about the conversations in Mass Effect. They are a little less like cycling through a dialogye tree and a little more like actually talking to a person. Bioware's epic also has the richly detailed enviroments of Gears of War, the deep exploration of Oblivion, and a fictional universe almost as compelling as Star Wars. Like flott som GoW - like mykje exploring som Oblivion. Endret 15. oktober 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har fortsatt ikkje blitt blåst av banen med dette spillet, men det lover jo godt dette her da ihvertfall. Endret 15. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Eit sitat ifrå reviewen:Like flott som GoW - like mykje exploring som Oblivion. Er spess begeistra for kommentaren om Star Wars Gleder meg enda mer nå Endret 15. oktober 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kunne blitt bedre hadde bare GTA kommet ut.. Det ville vel faktisk bare vært 3 dager til? Kanskje like greit at GTA4 ble utsatt til neste år. Hadde blitt dårlig med tid til alle disse gobitene som kommer. Men selvfølgelig hadde jeg ikke sagt nei takk om spillet hadde kommet nå Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette spelet blir heilt utruleg. Ein kan jo tenkje seg KOTOR x 10. For min del blir såfall det. Eg har no mast om dette spelet sidan fyrste gong eg såg det - og no er det berre i overkant av ein månad til denne herligheta kjem ut. Lurar på korleis Mass Effect vil slå an hos Adventure/Action fans. Då combat i spelet er i realtime - og historia så omfattande, kan det jo tenkjast at ME er noko alle action-adventure fans bør vurdera å skaffa seg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Damnit, jeg har ikke råd til å kjøpe både Mass Effect og Call of Duty 4. Assassins Creed er allerede blitt nedprioritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå