d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har fått i oppdrag av skolen å gjøre musikkanlegget i stand, og fant da ut at jeg trenger en audio-cable (left-right selvsagt, rød og hvit) fra DVD-spilleren til forsterkeren.. Jeg lurer da på om disse er brukbare? Eller er det noen som har noen andre forslag? Helst noe under 150 kr, ca.. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 disse vill fungere utmerket, og finnes i alle prisklasser. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ok, da blir det at par av de som var på den siden der.. Edit: glemd et, fant det selv Endret 14. oktober 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 skulle ikke 5m holde? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=110329 Lenke til kommentar
-3bna Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ok jeg legger meg flat.. Er litt for mye inne på tanken om BI-amping Holder på med det som prosjekt på skolen. Ja vi lager alt sev (dersom noen lurte) Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ok jeg legger meg flat.. Er litt for mye inne på tanken om BI-amping Holder på med det som prosjekt på skolen. Ja vi lager alt sev (dersom noen lurte) litt feilpostet kanskje? Lenke til kommentar
-3bna Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 server glipp? det var ikke her jeg la posten inn. men men JA den er i feil tråd!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå