Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor ringte du da du ikke ville ha henne tilbake.. -ikke litt engang.. har selv gjort ting verre ved å skjelle ut. fører jo ikke noe godt med seg, men kan vøre godt å få sagt det også.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg vet liksom egentlig ikke hva jeg føler og tenker jeg. Selvfølgelig er jeg lei meg for at ho har funnet en ny en, og det er garantert derfor jeg reagerer som jeg gjør. Jeg skal innrømme det. Men venninnene hennes sier at hun ikke klarer å komme over meg, og jeg synes det er så trist, for jeg klarer det ikke jeg heller, og jeg vet at vi ikke passer sammen. Så det er så forbanna vanskelig akkurat nå. Her sitter jeg... Gutt på 18 år med altfor følsom personlighet og griner på grunn av det. Men det går over. Tar bare altfor lang tid. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Men det går over. Tar bare altfor lang tid. Jepp, og det suger så jævlig! Man skulle bare kunne knipset å være over det! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg hadde min første hyggelige nattasamtale på lenge nå.. har snakka med hu ofte de siste ukene det har vært slutt, men har fort endt med krangling og at begge ble lei seg.. Det var utrolig godt, vi kunne snakke om helt vanlige ting som før, var vel ikke inne på det at det var slutt, eller noe rundt det.. Jeg vet at det ikke fører til at vi blir sammen igjen, for det er best for oss å være fra hverrandre, selvom det er vanskelig.. Men hvis dere får det til, så kanskje det kunne være noe å prøve? jeg får ihvertfall sove godt i natt tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå