FedoraHelper Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Lurer rett og slett på om dette er mulig, ettersom 40gb versjonen ikke har minnekortlesere og slikt, kan man da f.eks: koble et digitalkamera til ps3en via en usb-kabel og få sett på bilder/videoer og slikt samt streama dem over til konsollen? Lurer på det samme når det gjelder andre enheter(laptoper osv) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 man kan hvertfall koble til eksterne hardisker og slikt, så meget mulig at det vil virke. Har selv 60gb med alt stasj inkludert, så har egentlig aldri trengt å prøvd, men har hatt glede av minnekortleseren da jeg tar en del bilder. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Lucky Har selv tenkt å kjøpe en ps3 nå, har råd i desember (40gb) har ikke råd til 60gb også synes jeg også at det å ha egne bilder på ps3en hadde vært kjekt, men 40gb versjonen har jo ikke minnekortlesere, og jeg har ikke minnekortlesere hjemme. så hadde håpet at det å plugge inn digital kameraet (mitt er faktisk fra sony ) inn i ps3en og få bildene inn på selve konsollen, slik som man gjør på en pc! Lenke til kommentar
psino Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan bekrefte at mitt kamera, et Olympus Mju 770SW funker utmerket med PS3. Kobler det bare til PS3 med medfølgende USB-kabel og det dukker opp som en ekstern USB-disk når jeg velger "PC" på kameramenyen. Akkurat som på en pc. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis du vil ha minnekortleser kan du sikker koble det og til via USB, men jeg vil tro at de fleste kameraer vil virke på ps3. Tror dessverre ikke du kan koble til pc og overføre filer, personlig bruker jeg en ekstern harddisk. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Lurer rett og slett på om dette er mulig,ettersom 40gb versjonen ikke har minnekortlesere og slikt, kan man da f.eks: koble et digitalkamera til ps3en via en usb-kabel og få sett på bilder/videoer og slikt samt streama dem over til konsollen? Lurer på det samme når det gjelder andre enheter(laptoper osv) Jeg prøvde det sist igår på min 40gb ps3, da koblet jeg mitt fotokamera med usb ledning og det fungerte utmerket å se på bilder. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Muligheter til å overføre filene fra kameraet til ps3en? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Muligheter til å overføre filene fra kameraet til ps3en? Ja, trykk trekant og velg kopier. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har prøvd å koble til mitt video kamera og canon eos fotoapparat men jeg finner det ikke igjen på ps3. Noen som kan fortelle meg hvor jeg skal gå og finne det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå