Jokka1990 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg får opp følgende melding flere steder på siden i temaet mitt: WordPress database error: [Table 'jokka_net.wp23_categories' doesn't exist]SELECT cat_ID FROM wp23_categories WHERE cat_name='Asides'WordPress database error: [Table 'jokka_net.wp23_categories' doesn't exist]SELECT cat_ID FROM wp23_categories WHERE cat_name='Featured' WordPress database error: [Table 'jokka_net.wp23_categories' doesn't exist]SELECT cat_ID FROM wp23_categories WHERE cat_name='Asides'WordPress database error: [Table 'jokka_net.wp23_categories' doesn't exist]SELECT cat_ID FROM wp23_categories WHERE cat_name='Featured' Jeg vet ikke helt feilen, men håper noen her ser den.www.jokka.net Bilde av databasen. Endret 14. oktober 2007 av mX_D Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Problemet er løst. Etter WordPress 2.3 kom ut har det blitt en del problemer med mange temaer som ikke er kompitable med 2.3 versjonen. Man må da endre noen linjer (kommer ann på tema). Mer kan leses om dette i WordPress.org sitt forum. Endret 14. oktober 2007 av mX_D Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dersom du også hadde giddet å SØKE, så hadde du funnet denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=838839 Hvorfor LESER dere ikke feilmeldingene før dere paster? Det er GANSKE innlysende når det står "Table does not exist" i første linjen! Jeez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå