Simkin Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) skal snart oppgradere, og tenker på å selge min gamle.(uten Hardisker) Opteron 165 2GB OCZ Platinum PC3200 ASUS A8N32 SLI Deluxe X1900XT 512MB Hiper 580W strømforsyning (Helt ny) Thermaltake Tsunami kabinett hvor mye bør jeg ta igjen for dette? kjøpte delene nytt mars 06 Endret 14. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 du er heldig hvis du får over 2500,- Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nåtildags lønner det seg null å selge en pc, ta vare på den..oppgrader den .Du får altfor lite for en brukt pc nåtildags. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Nåtildags lønner det seg null å selge en pc, ta vare på den..oppgrader den.Du får altfor lite for en brukt pc nåtildags. å oppgradere denne er vel liten vits. kjører prossesoren på 2.6ghz som tilsvarer FX-60, er vel lite å tjene på å få tak i en raskere prossesor. må bli en mer klokkbar Opteron da, som klokker til rundt 3 - 3.2Ghz. er jo socket 939 dette her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Selg skjermkort og sett i ett gammelt og "gratis", evt behold skjermkortet. Bruk som server. Det får du mer igjen for enn om du selger den, ettersom den ikke er verd så mye. Da kan du klokke ned og få en roligere servermaskin også. Den er jo såpass kraftig at du kan nyte godt av den som server i mange år fremmover (min Server er ennå en XP1600 so sturer og går...skal byttes til min nåværende rig -7800GT da, men den har tjent meg lenge....) Endret 15. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nåtildags lønner det seg null å selge en pc, ta vare på den..oppgrader den.Du får altfor lite for en brukt pc nåtildags. å oppgradere denne er vel liten vits. kjører prossesoren på 2.6ghz som tilsvarer FX-60, er vel lite å tjene på å få tak i en raskere prossesor. må bli en mer klokkbar Opteron da, som klokker til rundt 3 - 3.2Ghz. er jo socket 939 dette her. Hadde satset på å selge den som en komplett maskin på finn. Kan glatt få 4000-5000 for denne på finn om den er komplett med harddisk og OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå