johna Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Burn in hell,, telehor og Juksgenfeil.. Skal flytte nå snart, og sjekket selvfølgelig om adsl var tilgjengelig der.. Sentralt i Trondheim på Dalen på lade.. Telehor: ikke utbygd,, de skryter om sin utbygging, men greier ikke gi internett nesten midt i byen! Juksgenfeil: søkte på telefonnummeret, bingo, der var det klart og jeg feier inne en bestilling.. mail 3dager etterpå, NEI,, der var det heller ikke klart!! ,, For noen snikkabøger! Bygge ut til Midtre gauldal det skal de ja!,,, "@!!# KRISE,, noen fra tr.heim her som vet andre alternativer. Kabelmodem prøvde jeg å, men de hadde heller ikke.. Hva nå? skal jeg gå fra 1mbit til lusen dyrt 12k isdn? Finnes det noe radionett i området? Ev. hva heter leverandøren? Noen som kan knyte en slik Western hengetauknute? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Burn in hell,, Telenor og Juksgenfeil..Skal flytte nå snart, og sjekket selvfølgelig om adsl var tilgjengelig der.. Sjekk på Bluecom sin side, den sjekkeren har med de nyeste utbyggingsplanene til TN. Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 bluecom ei heller meg gi...... Det tauet,,, noen? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Minnes tiden jeg selv bodde i Trondheim (Bakkegata), det var tider! Flytta selv forrige sommer, fra ADSL "himmelen" til ISDN "du-vet". Ingen verdens ting er bygd ut her jeg bor nå. Helt tragisk. Jeg sa til en kompis at det er som å ta sprøyta fra en heroinmisbruker... Nåja: Det jeg gjorde var å trykke opp 700 flygeblad og trakka sent og tidlig rundt i nabolaget og bad om å bli kontaktet av alle som ønsket bredbånd. På bare et par uker fikk jeg nesten 70 tilbakemeldinger - nå har pipa fått en annen låt. Nå er det opp til oss å bestemme hvilken ISP vi vil ha, og vi har også en ypperlig anledning til å presse pris / vilkår. Så ta beina fatt og få i gang en kollektiv anmodning om utbygging. Det virker, 'sjø! Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jo, en ide det. Men jeg skal jo bo midt i Trondheim!,,, nå bor jeg på landet og har 1mbit.... Sikker på at i 1km omkrets rundt meg sitter alle med adls mulighet... Telenorsentralen ligger visst 700m fra meg og.... Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 I følge ferske tilsendte dokumenter fra Bluecom er Lade en av sentralene i Trondheim kommune som er beregnet ferdig utbygget i løpet av 1. kvartal 2003. Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 hvor finner du det? fikk du på mail? :o Jeg har aldri bedd før, men nå skal jeg si en strofe hver natt før jeg legger meg... Lenke til kommentar
mascot Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sjekk med www.catchcom.com Eventuellt www.norwaywireless.net Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hvor finner du det? fikk du på mail? :o Jeg har aldri bedd før, men nå skal jeg si en strofe hver natt før jeg legger meg... Driver og selger litt ADSL for BlueCom, og som forhandler får man litt ekstra informasjon innimellom. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 bluecom ei heller meg gi...... Det tauet,,, noen? Blue com bruker samme nett som telenor, ta å skjekk med de da bell Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 suttre suttre hehehe, jaja...det er internett overalt, bare kjøp sat-link Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jaurau om jeg betaler 15K for installasjon og 1500 imnd. Da får jeg damen på nakken.. :x Horenor prioriterer bare Borettslag. Billig vett,,, Har gravd frem masse Alternativer nå,, ingen napp ennå.... Fan da flytter jeg etter 3mnd igjen..... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 oh please! sliter selv med 64k isdn men klarer meg faktisk greit. logger på og av når jeg vil og laster ned på lan i helgene Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 laster ned på lan i helgene snylter du? Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ville sjekket Catch Communication. www.sdsl.no kan du sjekke om sentralen er utbygd. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 ISDN funker da fint det... Jeg bruker fortsatt ISDN selv om sentralen er bygget ut av Telenor, er bare litt kjipt når regninga kommer. Men snart må jeg til å slite med å grave ned rør for fiber... Lenke til kommentar
johna Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 fikk faktisk fra Bluecoms telefonservice at de trodde Telenor skulle installere utstyr på sentralen jeg tilhører... Tar jo bare kort tid vis de skulle gjøre det i mnd skiftet., men han var ikke 100%.. øyner håp.... Lenke til kommentar
johna Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 GGG,,, Brodern er morsom,, han sitter i oslo,, nå på Msn kalte han meg : ISDN-Jon (jeg heter jon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå