Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så viss eg skifter visningsnamn, logger eg inn med überSviker og *passord* då? Eller logger eg inn med visningsnamnet, som då også eg brukarnamnet? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hvis jeg har forstått dette innlegget til Ueland riktig så. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Man beholder sitt gamle innloggingsnavn selv om man skifter visningsnavn (nick). Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da så, men då hadde vel vert betre med e-mail-basert innlogging? Ja, eg veit Ueland skriv at dei kanskje skifter det det, eg berre seier at det hadde vert betre med e-mail-innlogging i staden for brukarnamn, ettersom brukarnamnet på ein måte blir "borte" om ein skifter, for ein kan vel ikkje sjå brukarnamnet viss du har anna visningsnamn? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg vil egentlig ikke ha e-mail bassert innlogging... liker bedre å logge inn med "hernil" enn den lange e-mail adressa mi. (veldig greit på skolen ) det kan være en grunn til å få de som vurderer å bytte nick til å tenke seg om to ganger. eller (aller helst) bytte innloggingsnavn samtidig som nicket. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eg synest det er litt teit å logge inn med überSviker og så heiter eg eigentleg/viser det Svikeren, til dømes. Men det er smak og behag. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ja, vet det blir litt dumt, men skulle gjerne slippe å logge inn med e-mail... er det umulig å få til at man logger inn med visningsnavnet/nicket? Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Skrev feil. Nytt: Bra dette ;D Endret 2. november 2007 av Negil^ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ja, vet det blir litt dumt, men skulle gjerne slippe å logge inn med e-mail...er det umulig å få til at man logger inn med visningsnavnet/nicket? Kan sikkert få til en ordning med begge deler. De som velger mail gjør det, og de som velger brukernavn gjør det. Personlig har jeg ingen interesse i å bytte brukernavn. Har hatt det samme siden satrten. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tørr jeg gjette på at du heter herman nilsen ? --- Tror dette systemet er greiere for de som driver systemet enn oss brukere, de slipper (sier ikke at det er mye) "stresset" med at folk vill byte. Men tror det vil bli forvirende om si et år, hvis en da har byttet nick 2 ganger, så må man logge inn med et nick du har bytta fra to ganger. Men greit at vi får gjort dette enklere Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tørr jeg gjette på at du heter herman nilsen ? feil, prøv igjen Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg antar at tidssperren på 180dager også gjelder moderatorer? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jeg vil tippe det... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jeg vil tippe det... Tidligere B-Real har bytta flere ganger enn en pr 180 dag Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 colbert colbert 21/10-2007 : 16:13colbert08.org colbert 21/10-2007 : 16:12 b-real colbert08.org 20/10-2007 : 00:53 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 ja, men kan ikke admin fortsatt bytte navn? kan hende b-real/colbert (gammel vane vond å vende) har spurt Dotten, Simen1 eller noe om å bytte det. så ut som han forhastet seg litt med første bytte... eller det kan være at det ikke er sperre for moderatorer. det må nesten en av dem svare på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tror de kan bytte så mye de vil Men, skjønner ikke det siste byttet hans, fra colbert til colbert :!: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Prøvde nå nettopp Virker fint Endret 8. januar 2008 av Latterkongen med et nytt og forbedret nick Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Prøvde nå nettopp Virker fint Å bytte flere ganger uten at det har gått 180 dager? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Prøvde nå nettopp Virker fint Å bytte flere ganger uten at det har gått 180 dager? Hva mener du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå