Gå til innhold

Nå kan du selv endre visningsnavn (nick)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da så, men då hadde vel vert betre med e-mail-basert innlogging? Ja, eg veit Ueland skriv at dei kanskje skifter det det, eg berre seier at det hadde vert betre med e-mail-innlogging i staden for brukarnamn, ettersom brukarnamnet på ein måte blir "borte" om ein skifter, for ein kan vel ikkje sjå brukarnamnet viss du har anna visningsnamn?

Lenke til kommentar

jeg vil egentlig ikke ha e-mail bassert innlogging...

liker bedre å logge inn med "hernil" enn den lange e-mail adressa mi. (veldig greit på skolen :p)

det kan være en grunn til å få de som vurderer å bytte nick til å tenke seg om to ganger.

eller (aller helst) bytte innloggingsnavn samtidig som nicket.

Lenke til kommentar
ja, vet det blir litt dumt, men skulle gjerne slippe å logge inn med e-mail...

er det umulig å få til at man logger inn med visningsnavnet/nicket?

Kan sikkert få til en ordning med begge deler. De som velger mail gjør det, og de som velger brukernavn gjør det.

Personlig har jeg ingen interesse i å bytte brukernavn. Har hatt det samme siden satrten.

Lenke til kommentar

Tørr jeg gjette på at du heter herman nilsen ?:p

---

Tror dette systemet er greiere for de som driver systemet enn oss brukere, de slipper (sier ikke at det er mye) "stresset" med at folk vill byte.

Men tror det vil bli forvirende om si et år, hvis en da har byttet nick 2 ganger, så må man logge inn med et nick du har bytta fra to ganger.

Men greit at vi får gjort dette enklere :thumbup:

Lenke til kommentar

ja, men kan ikke admin fortsatt bytte navn? kan hende b-real/colbert (gammel vane vond å vende) har spurt Dotten, Simen1 eller noe om å bytte det. så ut som han forhastet seg litt med første bytte...

eller det kan være at det ikke er sperre for moderatorer. det må nesten en av dem svare på. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...