Left Blank Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg syntes ikke vi skal ha tidligere nick noe sted i postene til brukerne. Hvis man skifter navn vil man som regel glemme det forrige navnet sitt, a imprinte i folks hoder at man ikke lenger vil kjennes under det navnet. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå blir det Fjeddiu, ikke fjeddiu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det hørtes ut som en god forandring. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ja, kanskje fleire som "fikser" på sånne ting (som f.eks. stor forbokstav, fjerne småting o.l.) no som det er blitt enklare. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg synes dette er meget forvirrende for øyeblikket, fordi det er så mange som bytter samtidig. Men det roer seg vel ned. Jeg har ingen planer om å skifte visningsnavn eller avatar. Men så brukte jeg også litt tid på å velge nick første gangen. (Og var litt mer enn 14 år når jeg gjorde det.) Ikke har jeg gjort noe som gjør at jeg føler jeg trenger plass i forumets "witness protection program" heller. Både som bruker og ikke minst som moderator tror jeg at identitet er viktig. Jeg antar at folk her i Kardemomme by liker at Politimester Bastian heter nettop det når de tre røverne er på ferde, og ikke plutselig Brannmann Sam. Så jeg kaller meg nok "tom waits for alice" neste år også. Men bortsett fra at det forvirrer en gammel mann, unner jeg de som måtte ønske å bytte en gang imellom anledningen til det. Geir Endret 25. oktober 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ... dette er til stor forvirring for meg Hvis jeg bytter nick til f.eks Spöka, vil de eldre postene mine forandres da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, namnet vil verte endra i alle innlegga dine. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 aha.. "smart jens" signaturen din er et eksempel på hvor enkelt det kan gjøres å legge inn "tidligere kjent som"... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Denne nick byttingen har jo nesten missbrukspotensial også... Men jeg får ikke til å skifte avatar. Jeg skjønner ingen ting. Endret 27. oktober 2007 av Snorre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Ja, sant, Snorre fake, som ikkje er brukermod eller same signatur som real Snorre. Edit: Etter du har uploada avataren, trykk F5 (?). Endret 27. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Denne nick byttingen har jo nesten missbrukspotensial også...Men jeg får ikke til å skifte avatar. Jeg skjønner ingen ting. FAKE! fakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefakefake EDIT: trur jeg Endret 27. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Man skulle hatt muligheten til aa fjerne visningsnavnet ogsaa Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Denne nick byttingen har jo nesten missbrukspotensial også...Men jeg får ikke til å skifte avatar. Jeg skjønner ingen ting. Avataren din ser helt herpa ut, joh! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Man skulle hatt muligheten til aa fjerne visningsnavnet ogsaa hvorfor det? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Man skulle hatt muligheten til aa fjerne visningsnavnet ogsaa hvorfor det? Ja, lurer eg óg på. Utan visningsnamn blir det jo berre rot. Kva trur du hadde skjedd hadde ingen i verda hatt namn? Det er ein del av identiteten vår, akkurat som avataren. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Muligheten til å fjerne det nye visningsvalget man kan velge, slik at man får brukernavnet som visningsnavn igjen... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 skjønner, det kan du sikkert sende pm til dotten om. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er ikkje visningsnamn brukarnamn då? Det trudde eg heile tida. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 vil tippe brukernavnet er innloggingsnavnet i denne sammenhengen. (mulig jeg tar feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå