Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Men det er ikke lov a reklamere pa forumet.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 MEN DET HAR INGENTING Å SI! Lenke til kommentar
nets Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Lurer på hvor lenge du får endra det nicket før en moderator oppdager det... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ser en del negative ting med denne funksjonen. Selvfølgelig er det opp til hver enkelt om den vil skifte nick, men plutselig så kjenner jeg ikke igjen noen her fordi alle har skiftet nick. Bare fordi man kan, betyr ikke at man må... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Igjen, det er ikke noe nytt at man kan endre nick. Det er endret over 400-500 nick siden i vår alene, så det er ikke noe nytt fenomen. Men i motsetning til tidligere når kun admin kunne finne ut av tidligere visningsnavn, så har nå både brukere og moderatorer denne muligheten. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan ikke vi fa en Sist brukt navn-funksjon under avataren? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Kan ikke vi fa en Sist brukt navn-funksjon under avataren? støttes! en liten "tidligere kjent som "sistbruktenick" i signaturen kan også funke... Endret 20. oktober 2007 av hernil Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vet at det ikke er nytt. Men å gjøre det enda mer synelig, tilgjengelig og enklere gjør jo bare at flere skifter nick. For meg er ikke det at mange skifter nick en god ting. Når jeg husker personer så husker jeg dem jo etter nick og avatar, men hvis de da skifter dette må jeg jo begynne helt på nytt. Det med tidligere visningsnavn er jo også en grei funksjon, men må man virkelig gå inn på folk for å se hva de hadde som nick før? Skal jeg da begyne å gjøre dette med alle fordi så mange har skiftet nick? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Kan ikke vi fa en Sist brukt navn-funksjon under avataren? Dette får bli opp til driftsgutta å avjgøre Men det er jo også et poeng at mange av de som skifter nick gjør det av en grunn, blant annet at de ikke ønsker det fokuset/stempelet de har. Det at brukere nå kan se tidligere nick vil nok medføre at flere heller oppretter ny konto fremfor å skifte. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Men den gamle manuelle metoden er vel fremdeles "igang" ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har bitt i det sure eplet å si at jeg aldri skulle bytte. Fuck it, jeg er forsatt b-real og vil være det. Slik er det bare.Du het vel først b-real, så byttet du til ett eller annet på E en liten periode? Stemmer. Echelion. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nå begynner jeg å bli litt forvirret over alle Colbertene her Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Han er mektig ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nå begynner jeg å bli litt forvirret over alle Colbertene her Kan moderatorer bytte nick evig ganger? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Colbert Nation Power! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva er konsekvensen om jeg skulle konfiskere (bytte til) visningsnavnet b-real? Kan moderatorer bytte visningsnavnet til brukerne? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så vidt jeg vet vil det ikke gå, skag1. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jeg liker denne funksjonen godt! Fikk finpusset litt og skiftet fra Akarno til akarno Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Funksjonen er kul den, men hva hjelper det oss når det navnet vi vil bruke er opptatt av de som aldri bruker forumet? Jeg sendte deg en PM ang det Dotten, hvorfor har du ikke svart enda? Problematikken ble tatt opp i "Vedlikehold av forumet" uten at det ble gjort noen konklusjon. EDIT: Generalisterte kommentaren. Endret 23. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå