steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Han mener at du ikke kan endre visningsnavn flere ganger enn en gang iløpet av en periode på 180 dager. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Men nå klarte jo han tydeligvis det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 til og med før det skifta så greide ikke jeg hode styr på hvem som var hvem. Kan ikke det bli påbutt å stå i signaturen eller under avataren eller noe det forrige brukernavnet ditt. Jeg føler at alle de gamle har forsvunnet herifra, men så finner jeg stadig ut om nye folk jeg husker som noen andre navn. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) trevakt - Member No.: 87412 You can't escape... Endret 31. mars 2008 av WarpX Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kan noen endre visningsnavnet mitt til S-T-R-I-F-E-R sånn som jeg skrev det der? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det kan du gjøre selv ved å gå innpå Kontrollpanel > Endre visningsnavn. Resten rekner jeg med du skjønner. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 til og med før det skifta så greide ikke jeg hode styr på hvem som var hvem. Kan ikke det bli påbutt å stå i signaturen eller under avataren eller noe det forrige brukernavnet ditt. Jeg føler at alle de gamle har forsvunnet herifra, men så finner jeg stadig ut om nye folk jeg husker som noen andre navn. Du kan jo se det på profilen, da. Men det er jo ikke like tilgjengelig som å ha det under hvert innlegg, slik som du foreslår ... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det mulig å få endret sitt innloggingsnavn og ikke bare visningsnavnet? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke selv, men du kan sikkert hvis du sender PM til Dotten. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det mulig å få endret sitt innloggingsnavn og ikke bare visningsnavnet? Så vidt jeg vet må da den gamle kontoen stenges og en ny opprettes. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Neidå Robert, det er feil. Ein PM til Dotten (eller kanskje Simen1) er, som Bozzeye seier, måten å gjere det på: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Brukern...n_og_brukernavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå