trrunde Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har hatt et domene for testing hjemme, så når serveren krasja og jeg fikk ny lagde jeg et nytt domene, (ikke samme navn som forrige gang) men når jeg logger på prøver fremdeles klientene å synkronisere noen mapper mot den gamle serveren. Vet noen hvordan jeg kan fjerne det? Lenke til kommentar
greigutt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Wild guess: windows explorer -> tools -> synchronize ? /greigutt Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Wild guess: windows explorer -> tools -> synchronize ? /greigutt Se det ja var der, men går det ikke an å skru av en gang for alle brukerne? må jo gå inn på hver eneste bruker å fjerne den... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 finnes det ikke en gpo du kan styre det med? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg vet det går ann å deaktivere synkronisering av offline files gjennom GPO iallefall. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeg vet det går ann å deaktivere synkronisering av offline files gjennom GPO iallefall. Men så fort du aktiverer det igjen (noe du må for å få inn nye offline files) dukker de gamle opp. Du fjerner ikke problemet, bare symptomene. Lenke til kommentar
TechCF Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kontakt MS for å få nyeste versjon av csccmd.exe (nyere enn hva som er tilgjengelig på Microsoft sine nettsider). Bruk verktøyet i for eksempel et pålogginsskript for å rydde opp i synkroniseringen. http://support.microsoft.com/kb/884739 Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 så interessant ut den linken over. en på jobben benytter seg av et lite script for å slå av noe som heter mobsync. trur det har noe med det samme å gjøre... men den linken som ble postet her sist, ser ut som kan være en bedre løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå