sinnaelgen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) hva er dette ? (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) det er ihvertfall ingen animasjon eller bilde Det har ikke så mye med dette emnet å gjøre hvertfall, så det må du eventuelt ta i en egen tråd. (du har slått av smilies, sjekk kontrollpanelet) On topic: fungerer det bedre for dere nå? jeg tror der misforstod meg . hos meg kom det opp som den teksten jeg har vist og ikke som noe smilie , som jeg regner med er meningen jeg bruker firefox Endret 17. oktober 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Firefox krasjet akkurat, og nå er alle innleggene jeg leste den siste timen (ca) markert som ulest. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 @runar: skyldes nok at en del lagres i cookies, så dessverre kan du oppleve noe sånt ved kræsj. @elg-elg: ja, da har ikke bildet blitt lastet ned til din maskin, også blir navn/alt til bildet vist istedet. Innimellom opplever man at bilder ikke lastes ned - noen ganger skyldes det klienten, andre ganger serveren, eller kanskje det rett og slett har skjedd noe rart på veien mellom din maskin og hw.no? Refresh sida / høyreklikk på bilde -> reload. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Leste emner bugget er nå korrigert. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg fant ut at det var krysset av for å ikke mota bilder/smilies. mener at jeg hadde valg ja på dette en gang før Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Leste emner bugget er nå korrigert. Ser det , har ikke hatt noen videre problemer med det nå Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er en tråd som ABSOLUTT ikke vil bli markert som lest til meg. Tar det i denne tråden, istedet for å opprette ny. Dette er tråden. Jeg har lest mitt siste innlegg mange ganger nå. Her er tråden i "Mine innlegg". Samme hva jeg gjør, så er tråden markert som "ulest" i 'Mine Innlegg'. Har hatt problemet siden jeg opprettet tråden, på utallige forskjellige maskiner jeg har prøvd, på forskjellige nett, og i forskjellige nettlesere. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg sliter også med en tråd som alltid står som "ulest" i "Mine innlegg". Dette er uavhengig av browser og hvilket nett jeg leser forumet fra. Den problematiske tråden er denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=887004&hl= Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kan det ha noen sammenheng med at tråden er flyttet på? Både min og steinrr sin tråd er flyttet på iallfall. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det noen i HW-teamet som kommer til å se på dette problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er det noen i HW-teamet som kommer til å se på dette problemet? Har undersøkt problemet et par ganger allerede uten å ha funnet en løsning på det. Så inntil videre får vi ikke gjort så mye med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg