sir-alex Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er det noen som har erfaringer med denne spilleren som de selger på LIDL? Hva tror dere om den? Jeg trenger egentlig bare en enkel spiller, ikke noe spesielt bra. Har ikke noe sykt anlegg i bilen, så trenger ikke noe dyrere spiller. Passer denne til en Opel Astra? INFO : Bilstereo med bluetooth handsfree Ta opp radio direkte på minnekort eller USB-minnepenn (encoding funksjon) Anti-Shock: 12 sek for CD, 120 sek for MP3 Forsterker med equalizer og 4 x 40W effekt FM/MW radio med RDS Lagrer opptil 30 kanaler USB 2.0 og minnekortinngang Bluetooth-kontroll med mikrofon Fjernkontroll Avtagbart frontpanel Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvor mye koster denne herligheten da? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvor mye koster denne herligheten da? 600kr Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 skal du kjøpe noe jalla, så ville jeg heller kjøpt eltax sitt hos komplett feks. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er sikkert kjekt med mp3, minnekortinngang og USB-port, men sånn ellers bør du ikke regne med at den spilleren der vil være noe voldsomt godt kjøp. Hvis du skal ha noe til rundt 600 kroner ville jeg heller tatt en titt på denne: http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1831 Den mangler mp3 og alt det der, men til gjengjeld kan du jo koble en mp3-spiller til den via aux-inngangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Biltema har også noen fra ca 450, med inngang for USB og SD-kort. Den billigste har ikke CD, men hvem har bruk for det med USB/SD? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Europris selger Piooner DEH-3900MP spiller og 2x runde høyttalere. 8" eller 10". Så ikke så nøye på det, men begge delene er fra Pioneer. Har kjøpt spilleren selv et annet sted til 1400,-. Pakka kostet 999,- på Europris (kjøpte den dog for en stund siden). Spilleren er fin. Har AUX inngang hvor du bare plugger inn mp3-spilleren (som er grunnen til at jeg kjøpte den) Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Europris selger Piooner DEH-3900MP spiller og 2x runde høyttalere. 8" eller 10". Så ikke så nøye på det, men begge delene er fra Pioneer. Har kjøpt spilleren selv et annet sted til 1400,-. Pakka kostet 999,- på Europris (kjøpte den dog for en stund siden). Spilleren er fin. Har AUX inngang hvor du bare plugger inn mp3-spilleren (som er grunnen til at jeg kjøpte den) Jepp høres ut som et mye bedre alternativ enn den jalladritten som er nevnt tidligere. Jeg og en kompis kjøpte eltax spillere, den ene får plutselige dipper i lyden, mens den andre sluttet og virke. Ulogiske kontroller er det også på dem. Sier bare styyyr unna og heller spar penger til noe med bedre kvalitet. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Denne sto i en bil jeg nettopp kjøpte. Displayet var ødlagt på den, og den brukte x antall minutter på å finne en fil på mp3 systemet. den taklet vanlige CD-er dårlig også. blåtannfunksjonen var meget begrenset og dårlig.. når jeg var på Radioservice i Bergen, og han så spilleren mens han skulle montere ny spiller til meg, dro han den ut, og gikk rett bort til søpla med den, og sa "her hører du hjemme" Lenke til kommentar
duligot Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hold deg unna Kjøp heller noe med "kjent" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå