JanBanan1337 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 hei! Tenker å kjøpe inn et lydkort til data'en, da det gamle ikke holder mål lenger. Skal hovedsaklig brukes til gaming og musikk, med mine logitech Z-2300 høyttalere. Har sett på litt forskjellige, og fant bla. disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339824 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334774 (hørt at det er en del problemer med creative's lydkort?) Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg ville kjøpt det kortet du nevnte først, dvs Asus Xonar D2/PM Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg ville kjøpt det kortet du nevnte først, dvs Asus Xonar D2/PM Jeg er enig. Kanskje mest ac alt fordi Asus kortet har SPDIF ut/inn med optisk adapter. Dersom receivern din har inngang for dette trenger du kun en kabel. For å bruke dette på Creative's kort trenger du Creative SB X-Fi Digital I/O Modul i tillegg. EDT: Angående "problemer med Creative's lydkort" så har vel ikke Asus rykte på seg til å ha prikkfrie lydløsninger. Det virker som om det i hovedsak dreier seg om dårlige drivere. Endret 14. oktober 2007 av dirtysteel Lenke til kommentar
JanBanan1337 Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takker og bukker for svar blir vel sannsynligvis asus Xonar da, det har jeg selv også fått best inntrykk av. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Asus sitt ligger gjennomsnittlig likt, og delvis litt over creative sine kort. MEN, asus sitt genererer mye mye mer varme, samt at det bruker mer av prossessoren. Så sliter du sånn smått allerede med varme og en overarbeidet prossessor når du spiller, kjøp creative sitt lydkort sammen med I/O modulen. Har selv Creative SB fatal1ty(?) lydkort, og er ekstremt fornøyd med dette. Lenke til kommentar
JanBanan1337 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Glemte forresten å si at lydkortet må passe med Vista, asus Xonar kortet skal visst nok passe, er litt usikker når det gjelder creative's kort..? Endret 15. oktober 2007 av JanBanan1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå