Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Syns denne var litt bra: Hei!Noen som har tips/triks/etc for å stige i sosial verdi? Går 10ende, ikke fristende å ende opp som en enslig nerd, men har vel egentlig ganske god tid eller? 1. ikke lag sånne tråder, du vet aldri når kompisene dine finner dem (vi har funnet denne)2. æ flire Endret 14. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hahaha, genialt :!: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=845889 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ikke lov å lenke til tråden når folk kan bli uthengt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ikke lov å lenke til tråden når folk kan bli uthengt. For å hindre at personer blir uthengt, skal gullkorn følge dette oppsettet: ¤ Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler. ¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. ¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! ¤ Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori. Jeg ser ingen fare for at brukeren skal bli uthengt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Denne var vel litt slem? Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 innlegget er slettet nå? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 innlegget er slettet nå? Ser sånn ut. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ser sånn ut. Var vell det beste for alle parter? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Han får ha det hyggelig på skolen neste dag da. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hm. Jeg mener nå at dette på ingen måte går i favør av trådstarter av den opprinnelige tråden, og at vedkommende derfor kan bli uthengt. Men det er nå meg. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når man poster i gullkorn-kategorien er det en ide å fjerne tilbakeviserne som linker til hvor quoten er hentet fra. Ellers avsløres jo brukernavnet, og dermed forsvinner nytten med å sensurere brukernavnet. Så husk på dette til neste gang takk. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hmm dette er fake gullkorn, sjekka tråden just og det du skrev er noe han fant på Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hmm dette er fake gullkorn, sjekka tråden just og det du skrev er noe han fant på Innlegget ble slettet. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 haha jeg kjenner fyren i RL...eller kjente STOLT Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Syntes nå hele tråden var et gullkorn jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå