OgnOmm Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har akkurat bestillt en ny switch, Cnet 8 porters switch med crossover funksjon, lik en vi har fra før. Noen som har testet hvordan det funker å koble disse sammen. Ukryssede kabler? Innstillinger? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Vet ikke om du har en switch ,ed masse fine og avanserte funksjoner, men på min kan jeg ikke stille på en dri jeg kobler bare en ukrysset kabel i uplink på den ene switchen og den andre enden av kabelen går i en vanlig port på Switch2. Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Det er INGEN knapper på den, og jeg var ganske sikker på at det bare var å koble dem sammen med ukrysset tp. Måtte bare sikre meg så jeg ikke driter på draget når jeg skal ha lan Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Du bruker en ukryssa kabel mellom uplinkporten på den ene, til en vanlig port på den andre switchen ... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Trodde det var slik: uplink -- krysset kabel -- uplink Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det er INGEN knapper på den, og jeg var ganske sikker på at det bare var å koble dem sammen med ukrysset tp. Måtte bare sikre meg så jeg ikke driter på draget når jeg skal ha lan De nye og billige Cnet har autosensing på dette så du kan bruke båd krysset og ukrysset mellom dem og mellom maskinene, dette gjelder alle porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå